Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ در آخرین روز‌های اسفند سال ۹۷ خبری منتشر شد که سوژه عید دیدنی‌های امسال بود؛ فراکسیون امامزادگان در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد. حسینی کیا نماینده سنقز رئیس، احمد صفری نماینده کرمانشاه، محمد عزیزی نماینده ابهر، شهروز برزگر نماینده سلماس، فریدون احمدی نماینده زنجان دبیر و نادر قاضی پور نماینده ارومیه اعضای این فراکسیون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا از فراکسیونی که در ظاهر فقط یک شوی تبلیغاتی بود، بعد از شش ماه، دو عضو آن به خاطر اخلال در بازار خودرو بازداشت شده‌اند و گفته می‌شود برای آزادی هرکدام وثیقه ده میلیارد تومانی تعیین شده است.

محمد عزیزی نماینده ابهر و فریدون احمدی زنجان از مدیران ارشد دوره احمدی نژاد بودند که در مجلس دهم توانستند وارد خانه ملت شوند. پیش از این رویداد۲۴ گزارشی درباره سوابق محمد عزیزی و ارتباط او با یک امام جمعه در تهران منتشر کرده بود. اما فریدون احمدی گویا ماجرای متفاوتی دارد و شاید ارتباط خوبی با امامان جمعه ندارد، چون دیروز، امام جمعه زنجان از اقدام قاطع دستگاه قضا در برخورد با مفاسد اقتصادی تشکر کرد.

«خدیری امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اقدامات قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی، گفت: اقدامات قوه قضائیه در برخورد با فساد اقتصادی قاطعانه و چشمگیر است و این فرایند باید تداوم یابد. نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه‌ها باید در راستای جلوگیری از ایجاد کانون فساد انجام شود تا زمینه برای سوء استفاده و ایجاد فساد فراهم نشود. باید از قوه قضائیه به خاطر عملکرد مثبت قدردانی کرد چرا که مردم احساس امید می‌کنند و خواب از چشم مفسدان اقتصادی گرفته‌شده و هر کس در هر پستی از برخورد قوه قضائیه مصون نیست.»

«محمد عزیزی» و «فریدون احمدی» هر دو مورد حمایت جدی اصولگرایان زنجان در انتخابات مجلس بودند، در ایام انتخابات مجلس، حاجی بابایی و ابوترابی فرد که برای حمایت از لیست اصولگرایان سفر استانی می رفتند، هر دو در زنجان به نفع فریدون احمدی سخنرانی کرده بودند.

سفر ابوترابی فرد به زنجان در حمایت از فریدون احمدی

سفر حاجی بابایی به زنجان در حمایت از فریدون احمدی

حالا که اسامی فریدون احمدی در چند پرونده اقتصادی مطرح شده، اصولگرایان سعی دارند او و محمد عزیزی را به طیف نزدیک به لاریجانی منصوب کنند. این در حالی است که فریدون احمدی دور اول انتخابات در لیست اصولگرایان قرار نگرفت، اما دور دوم او در فهرست اصولگرایان بود و وارد مجلس هم شد. البته بعدا در بیانیه‌های تند و تیزی که در ایام مختلف مثل سالروز ۹ دی منتشر کرده بود، وفاداری خود به طیف سیاسی‌اش را به اثبات رسانده بود. حالا البته دست به عصاتر بیانیه می‌دهد و همه را به صبر دعوت می‌کند.


به گزارش رویداد۲۴ یک سال قبل از پیروزی حسن روحانی، مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت احمدی نژاد، فریدون احمدی را به عنوان رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) منصوب کرد. البته فریدون احمدی سوابق متعددی در مدیریت در بخش صنایع دولت احمدی نژاد را دارد. معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسای معادن و صنایع معدنی، رئیس هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران، عضو هیات علمی دانشگاه، عضو هیات علمی موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی، دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت صنعت، معدن و تجارت، عضو هیات نظارت بر صندوق تامین خسارت‌های بدنی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران و ایران و رئیس ستاد بازسای عتبات عالیات وزارت صنعت، معدن و تجارت از جمله مسئولیت‌های او بوده که تصویر بعضی از این مسئولیت‌ها را در بنر تبلیغاتی او مشاهده می‌کنید:

دی ماه ۹۱ بعضی خبرگزاری‌های اصولگرا مثل تسنیم و مهر سعی کردند فریدون احمدی را به وزارت ارتباطات برسانند. «مذاکرات رئیس‌جمهور با فریدون احمدی معاون فعلی وزیر صنعت، معدن و تجارت برای سرپرستی بر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نهایی شده است و او از سوی رئیس‌جمهور به نمایندگان مجلس معرفی خواهد شد. بعد از مذاکره رئیس‌جمهور با گزینه‌های مختلف برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، فریدون احمدی که هم اکنون معاون وزیر صنعت و مدیرعامل ایمیدرو است، به عنوان گزینه نهایی سرپرستی بر این وزارتخانه معرفی خواهد شد.» اما در نهایت این اتفاق نیفتاد. اما امروز از آن همه طرفدار کسی شیفته فریدون احمدی نیست. همچنان که یکی از رسانه‌های محلی زنجان به این بی وفایی یاران دیروز او اشاره می‌کند...

خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فریدون احمدی بازداشت نماینده مجلس زنجان نماینده زنجان در مجلس بازداشت فریدون احمدی بازداشت محمد عزیزی بازداشت نماینده ابهر بازداشت نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت های امسال وزارت ارتباطات چیست؟

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اولویت‌های امسال وزارتخانه متبوع خود گفت: ما در وزارت ارتباطات دائم به دنبال افزایش سرعت و کیفیت هستیم. شاخص idi در جمهوری اسلامی ایران هم از نظر پوشش و هم کیفیت براساس آخرین گزارشات جهانی در ایران افزایش چشمگیری داشته است و استفاده مردم از زیر ساخت‌های ارتباطی افزایش داشته و انشالله این روند بهبود خواهد داشت. مهمترین پروژه ما هم پروژه فیبر نوری است که مهمترین برنامه ما این است که هفت میلیون پوششی که در سال ۱۴۰۲ داشتیم دو برابر شود و طبق برنامه هفتم باید حداقل ۲۰ میلیون مشترک به پروژه فیبر نوری متصل شوند.

وی ادامه داد: همچنین بحث توسعه فصل پنجم را مد نظر قرار دادیم. انشالله امسال برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی سال بهتری را شاهد خواهیم بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده رأی لحظه آخری احمدی نژاد در انتخابات
  • ماجرای رأی لحظه آخری احمدی نژاد در انتخابات مجلس
  • روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان
  • تغییرات کابینه در سال ۱۴۰۲/ چه کسانی از دولت جدا شدند؟
  • پشت پرده رأی لحظه آخری احمدی‌نژاد در انتخابات بعد از عمل پلک
  • اولویت های امسال وزارت ارتباطات چیست؟
  • سفره افطار ۶ کیلومتری در مشهد پهن شد 
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • ایجاد صلح واقعی با پایان دادن به کشتار ملت‌های مظلوم
  • دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه