Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@15:45:55 GMT

نمایشگاه فرش دستباف ایران

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۸۴۵۵

بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

740 شرکت تولیدی و صادراتی هنر - صنعت فرش دستباف کشور؛ در این نمایشگاه حضور دارند و گنجینه ای از قالی های دست باف در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود.

در نمایشگاه امسال، بیش از صد تاجر فرش از کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی حضور می یابد تا برای خرید فرش با شرکت ها و کارگاه های تولیدی فرش قرارداد امضا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه در هفت روز برگزار می شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نمایشگاه فرش دستباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل، معاون فرهنگی - اجتماعی و سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست خبری نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه به تشریح برنامه‌های نمایشگاه که با حضور شرکت‌های دانش بنیان برگزار می‌شود پرداخت و گفت: مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه ساعت ۹:۰۰ روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت علمی ریاست جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی در سالن همایش‌های هتل ارم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عادل ادامه داد: بیش از ۳۰ شرکت دانش بنیان مورد حمایت سازمان اوقاف و امور خیریه هستند. جوانان نخبه در این شرکت‌ها حضور دارند. طرح‌های این نخبگان به واسطه نداشتن پشتیبانی مالی راکد مانده بود، که امروزه این شرکت‌ها دفتری را در سازمان اوقاف مستقر کرده‌اند. 

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: از ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف دعوت شده و محور اقدامات این نمایشگاه معرفی تولیدات داخلی با قیمت مناسب است. از دیگر بخش‌های نمایشگاه می‌توان به ارائه آثار قدیمی و تاریخی وقفنامه‌ها، نحوه شکل‌گیری وقف، حفظ العین، مولدسازی و اجرای نیت اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای اوقاف/ شفاف و به‌روز هستیم
  • مهلت شرکت در المپیاد فرش دستباف گلستان تا ۱۵ اردیبهشت
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث
  • ایران هلث ۱۴۰۳؛ سکوی پرتاب شرکت‌های دانش‌بنیان به سوی صادرات
  • آمادگی ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف
  • اهدای ۵۰۰ بسته حمایتی همزمان با هفته کار و کارگر در البرز
  • فیلم| برای نخستین بار؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد
  • برای نخستین بار ؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد + فیلم
  • رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در نمایشگاه دفاعی بغداد