Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،سعید رسولی  در نشست با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان این مطلب ادامه داد: گردشگری ریلی باعث حرکت مولد اقتصادی و ایجاد اشتغال می شود.

او بیان کرد: استان اردبیل از ظرفیت ها و توانمندی های قابل توجه گردشگری برخوردار است و امیدواریم با برنامه ریزی های مناسب مسئولین استان با تکمیل خط ریلی اردبیل شاهد رشد صنعت توریسم استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل راه آهن کشور ، پیگیری و عزم مسئولان استان در تسریع وتکمیل پروژه و تامین اعتبار لازم از هر محل ممکن را ستود و اظهار کرد :  تکمیل پروژه راه آهن میانه اردبیل و ادامه آن به پارس آباد پروژه مستقل دیگری برای کشور است و با توجه به توجیه اقتصادی که در مطالعه آن از لحاظ بار ریلی و .. در حال پیش بینی است ارتباطی با پروژه آستارا ندارد.

 او تصریح کرد: سیاست های اقتصادی کشور و تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور و نیز تحریم های اقتصادی کشور، اتخاذ تصمیم های جدیدی در ایجاد منفذهای متعدد برای مبادلات اقتصادی کشور شده است.

در این نشست که در محل پاویون فرودگاه اردبیل ترتیب یافت ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز از ابلاغ پرداخت قسط دوم فاینانس راه آهن میانه - اردبیل خبر داد.

 مسعود امامی یگانه افزود: با صدور مجوزهای لازم و به لحاظ پیشرفت خوب پروژه راه آهن میانه - اردبیل ، بانک مرکزی پرداخت قسط دوم اعتبارات تکمیل این پروژه مهم استان به مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان  را در قالب فاینانس ماده ۵۶ به بانک ملی کشور ابلاغ کرد.

او با بیان اینکه تکمیل پروژه راه آهن استان بعنوان مطالبه مردم و مسئولان استان در اولویت قرار گرفته است و به دستور استاندار محترم برای اطلاع رسانی روند تکمیل این پروژه به مردم  روز شمار نیز راه اندازی شده است، گفت: این پروژه در ۱۲ قطعه توسط ۱۰ پیمانکار در حال احداث است و تا کنون ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

امامی از مطالعه احداث ایستگاه مسافرین در نزدیکی  شهر اردبیل خبر داد و ابراز امیدواری کرد : با تلاش و پیگیری های انجام گرفته پروژه راه آهن میانه - اردبیل بر اساس زمان بندی مشخص شده تکمیل و به بهره برداری برسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران راه آهن صنعت گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند

ایسنا/اردبیل رئیس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه فصل کاری در استان شروع شده است انتظار می‌رود مدیران مناطق و پیمانکاران نسبت به اجرای و تکمیل پروژه ها اقدام کنند.

ابراهیم صفری ۹ فروردین تصریح کرد: برخی معابر و خیابان های شهر اردبیل و سایر شهرها نیاز به ساماندهی دارند که نیاز است مدیران مناطق در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.

وی گفت: مطالبه اساسی مردم، تکمیل پروژه های در دست اجرا و ساماندهی معابر و کوچه ها و خیابان است که باید در این راستا اقدامات عملی انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان با اشاره به نامگذاری امسال به جهش تولید با مشارکت مردم افزود: شورای اسلامی استان و شورای اسلامی شهر اردبیل برای تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و از تمام ظرفیت های موجود در این راستا استفاده خواهد کرد.

صفری گفت: شوراها باید با جدیت پیگیر مطالبات مردم و تحقق آنها باشند، چرا که مردم ولی نعمتان جامعه و سرمایه بزرگ اجتماعی هستند و تحقق مطالبات مردم وظیفه اساسی مسئولان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فاز اول پل بسیج اردبیل شهریورماه امسال به بهره برداری رسد
  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • برای تأمین اعتبار با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه ورود کنید
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه‌ها اقدام کنند
  • اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل