Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه قطری با انتشار گزارشی کریم انصاری‌فرد را متمایزترین لژیونر خارجی تیم فوتبال السیلیه معرفی کرد. ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه الوطن قطر در نسخه چاپی امروز خود (یکشنبه) با انتشار گزارشی بلند درباره  دیدارهای هفته نخست فصل جدید لیگ ستارگان با اشاره به تساوی یک - یک تیم السیلیه برابر الخور و گلزنی کریم انصاری‌فرد نوشت: السیلیه در این بازی به دنبال تثبیت چهره فصل گذشته خود بود که توانست با قرار گرفتن در رده سوم جدول سهمیه آسیایی کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار این تیم در فصل جاری بسیار دشوار خواهد بود و با توجه به نخستین تجربه آسیایی‌اش حضوری قدرتمند در لیگ ستارگان را جستجو می‌کند.

در ادامه این مطلب روزنامه الوطن آمده است: بهترین عملکرد را در میان بازیکنان تیم السیلیه کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی به نمایش گذاشت. او به عنوان یک مهاجم نیاز به کمک دیگر همبازیانش دارد. در حالی که انصاری‌فرد در بازی برابر الخور به دیگر بازیکنان تیم السیلیه کمک کرد. البته دیگر بازیکنان خارجی تیم السیلیه نتوانستند در این بازی ارزش‌های خود ا آشکار کنند.

سامی طرابطسی، سرمربی تونسی السیلیه نیز پیش از این کریم انصاری‌فرد را سوپر بازیکن تیمش در هفته نخست لیگ ستارگان قطر نامید.

شکست آمیا مقابل نانت در غیاب قدوس

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کریم انصاری‌فرد لیگ ستارگان قطر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریم انصاری فرد لیگ ستارگان قطر کریم انصاری فرد لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ «طارمی ناجی پورتو شد»، این گزارش امروز (چهارشنبه) کنفدراسیون فوتبال آسیا در تمجید از ستاره تیم ملی ایران در لیگ پرتغال است.طارمی به عنوان گران ترین فوتبالیست ایران با قیمت 10 میلیون یورو تقریبا با ارزش تیم‌های بزرگ کشورمان مثل سپاهان و تراکتور با (11 میلیون یورو) برابری می‌کند. به نقل از فارس طارمی هفته جاری بعد از بیش از 4 ماه موفق به گلزنی مجدد برای پورتو در لیگ پرتغال شد. ستاره ایرانی بعد از اتفاقات زمستان گذشته و توافق با اینتر به لیست سیاه پورتو وارد شد.طارمی در 2 ماه گذشته در بسیاری از بازی‌ها از لیست خط خورد یا نیمکت نشین بود. در بازی شنبه گذشته هم به عنوان یار ذخیره نیمه دوم وارد زمین شد و گل تساوی 2 بر 2 را در دقیقه 82 مقابل فامالیسائو به ثمر رساند تا اژدها از باخت فرار کند.

سایت AFC گزارش می‌دهد که طارمی بعد از مدت‌ها دوری دوباره برای پورتو به میدان رفت و «در یک زمان کوتاه دوباره توانایی هایش را نشان داد» تا تیم پرتغالی از شکست فرار کند.کنفدراسیون فوتبال آسیا لیستی از بهترین لژیونرهای هفته این قاره در لیگ های اروپایی ارائه کرد که «مهدی طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا» قرار گرفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896295

دیگر خبرها

  • تقابل لژیونر جوان ایران و آلمیدا (عکس)
  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد
  • طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا
  • مادر شهیدان انصاری به فرزندانش پیوست
  • الخلیفی در زمین بارسا سرمربی شد! (عکس)‏
  • دعوت ستاره قطری پرسپولیس از قاری قرآن نوجوان
  • ارائه بیش از ۹۸ هزار ساعت آموزش به ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی زنجان
  • سلفی احسان حاج صفی در ورزشگاه خانگی پس از درخشش برابر آریس
  • حاج‌صفی عکس قهرمانی گرفت