Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤل کانون جهادی دانشگاه سمنان گفت: در اردوی جهادی گروه مهاجر، حدود ۷۰ نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه سمنان شرکت داشتند.

مصطفی هفتنی، مسؤل کانون جهادی دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو پیرامون عملکرد و گزارشی از اردوی جهادی گروه مهاجر بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان که از ۱۵ تا ۲۹ مرداد ماه در روستای چم مهر شهرستان پلدختر استان لرستان برگزار شد، گفت: در این اردو حدود ۷۰ نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه سمنان شرکت داشتند و این شانزدهمین اردو گروه جهادی مهاجر و دومین اردویی بود که در روستای چم مهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی افزود: برنامه‌های اردو بر مبنای صحبت‌های انجام شده با سپاه استان، کمیته امداد و... طبق اولویت بندی‌های پروژه‌ها که بر اساس افراد بی سرپرست و بد سرپرست و افراد کم بزاعت و... تقسیم بندی و برنامه ریزی شده بود.   هفتنی تصریح کرد: گروه شناسایی بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان یک ماه زودتر از برگزاری اردو برای شناسایی در منطقه حضور داشت و هماهنگی‌های مورد نیاز را انجام میداد و پل ارتباطی دیگر گروه‌های جهادی نیز بود.

مسؤل گروه جهادی دانشگاه سمنان در ادامه بیان کرد: کار‌های عمرانی شامل دیوار چینی، برق کشی، لوله کشی، تعمیرات و... را شامل می‌شد.برنامه‌های فرهنگی برای تغییر روحیه مردم انجام شد از قبیل: کلاس‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان، اجرای نمایش عروسکی، برگزاری کلاس‌های مفهومی برای خواهران توسط حجت الاسلام سید غدیر حسینی، برگزاری مراسم روز عرفه با مشارکت مردم روستا، برگزاری ایستگاه صلواتی به مناسبت عید غدیر، پخش اقلام غذایی بین مردم روستا، پخش بسته لوازم تحریر به دانش اموزان روستا و...

وی گفت: با حضور ریاست دانشگاه نصیری از پروژه‌ها دیدن شد و مساعدت و همکاری بیشتر باتوجه به پتانسیل بالای گروه جهادی مهاجر و همچنین دانشگاه و استان سمنان در فعالیت‌های بعدی و همچنین کمک‌های بیشتر به چم مهر در صورت امکان قول داده شد.

هفتنی در آخر هدف از برگزاری اردو را ابتدا تربیت و خودسازی خود و در ادامه محرومیت زدایی عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوی جهادی اردوی جهادی دانشجویی اردوی جهادی تابستان 98 دانشگاه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • یک دانشگاه آمریکایی دیگر هم به جمع حامیان فلسطین اضافه شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • ۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان