Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@22:12:17 GMT

تغییر نگاه به توسعه سبز آبی گیلان امیدبخش است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۸۶۲۰

تغییر نگاه به توسعه سبز آبی گیلان امیدبخش است

به گزارش خبرنگار ایرنا، ارسلان زارع شنبه شب در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: اینکه برای تدوین برنامه ای ساعت ها زمان و اعتبار  صرف شود و آن سند جنبه تزیینی برای مدیر باشد، قطعا نتیجه ای برای توسعه پیرامون ما نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه  جلسه برنامه ریزی استان بیش از اینکه محل توزیع اعتبارات و یا پروژه های عمرانی باشد ، فرصتی برای اندیشیدن،  تبادل نظر،  تصمیم سازی،  تفکر برای برنامه‌ریزی آینده است ، تصریح کرد: یکی از آسیب‌های کشورهای در حال توسعه یافته تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری ها بر اساس اطلاعاتیست که آنچنان دقیق نیستند و براساس نیازهای آینده کمتر صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: اگر برنامه‌ریزی مناسب و نشأت گرفته از اطلاعات دقیق باشد ، برای رسیدن به هدف نظام بودجه ریزی نیز بر این اساس قرار می گیرد و موجب موفقیت آن می شود .

زارع اظهار داشت:  آن چیزی که برای استان مهم است، اینکه  اگر باور و اعتقاد راسخ برای توسعه استان و شهرها داریم، بایستی پایبند به قانون و برنامه باشیم اگر چه ممکن است هر برنامه اشکالاتی هم داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید بکوشیم و باورمان به برنامه‌هایی همچون برنامه های توسعه‌ای، اسناد بالادستی، آمایش سرزمین و برنامه ششم باشد و آنها را تقویت کنیم و بر اساس آنها گام برداریم.

زارع گفت:  تلاش شده آسیب های ساختاری  جلسات برنامه ریزی شناسایی و برای کاربردی کردن اصلاح شود که در این راستا کارگروه ها تشکیل و کمیته‌ای فعال می‌شوند.

وی تصریح کرد: برنامه ششم توسعه آمال  و آرزو نیست؛ بسیاری از کسانی که نقش مشاوره دارند سال‌ها کار کرده اند و حتما بایستی مبنای تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه  اعتبارات همواره با مشکل روبرو بوده ،  تصریح کرد :باید برنامه ریزی ها براساس ظرفیت های استان باشد .

 ۷۲۹۶/۲۰۰۷/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر قانون کشورهای در حال توسعه برنامه توسعه قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: ۶۹ پروانه فعالیت و بهره برداری معدن در این شهرستان صادر شده است که از این تعداد فقط ۲۵ معدن، معادل ۴۰ درصد فعال و بقیه راکد هستند.
مسعود اکبری باقرآباد گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابورگفت: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

دیگر خبرها

  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم