Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ خانجانی فرماندار بهارستان همزمان با آغاز هفته دولت،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر؛خدمت خالصانه آنان را دلیل ثبت نام هفته دولت در اوراق زرین تاریخ انقلاب ایران عنوان کرد : هفته دولت، فرصت مناسبی برای تحکیم و تداوم پیوند میان مردم و دولت و مجالی برای به تصویر کشیدن و تشریح دستاوردها و گام های بلند دولت تدبیر و امید در عرصه های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستات بهارستان، خانجانی با بیان اینکه گشایش ۴۶ پروژه عمرانی در شهرستان بهارستان،نشان از عزم دولت برای شکوفائی و محرومیت زدائی از نقاط مختلف ایران عزیز است ادامه داد : بهارستان از ۵۰۰ لیتر برثانیه کمبود آب مواجه بود که تنها در ۳ ماه اخیر ۱۸۰ لیتر بر ثانیه آن جبران گردید که در جلوگیری از قطعی آب و جلب رضایت شهروندان موثر بود .

خانجانی تخصیص ۵۰ هزار مترمربع زمین برای توسعه فضاهای آموزشی در نقاط مختلف را از ثمرات برنامه ریزی بین سازمانی برای رفع بحران کمبود فضاهای آموزشی و کاهش تراکم کلاس های درس در شهرستان بهارستان عنوان کرد و گفت : با کمک خیرین محترم و مدیران شهری مجموعا ۱۰۰ کلاس درس بزودی وارد مدار آموزش و پرورش ناحیه ۱ و ۲ خواهد شد که مهمترین چالش شهروندان را در حوزه تعلیم،مرتفع خواهد کرد .

نماینده عالی دولت ساماندهی مستمر مراکز پخت نان و قلع و قمع مراکز کشاورزی آلوده به فاضلاب را از دیگر اقدامات ستادی در ۳ ماه اخیر توصیف کرد و افزود :

تجهیز،ایمن سازی و تلاش برای پاکسازی بوستان ها و عرصه های عمومی از معتادان متجاهر،از جمله اقداماتی است که با کمک مردم و نیروهای انتظامی تحقق یافته و مستمر نظارت خواهد شد .

وی در پایان با تبریک فرارسیدن هفته دولت به مردم شریف شهرستان بهارستان اظهار کرد : در تدوام و تحقق آرمانهای والای انقلاب اسلامی و شهدای سرافراز این مرز و بوم ، توفیق جمیع کارگزاران نظام در دولت تدبیر و امید ، همکاران وکارمندان خدوم و شریف را در پناه حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) و پیروی از فرامین و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت خدمتگزار راخواستارم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران دولت فرماندار کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ هندبال| تداوم پیروزهای مس و گیتی پسند

هفته هفدهم لیگ برتر هندبال با تداوم پیروزی‌های مس و گیتی‌پسند به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال؛ هفته هفدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان امروز (شنبه - 25 فروردین) با برگزاری 6 دیدار به پایان رسید که طی آن صنعت مس از سد فولاد مبارکه سپاهان گذشت، گیتی‌پسند برنده دربی اصفهان شد، شهیدشاملی کازرون برابر زغال سنگ طبس به پیروزی رسید و نفت و گاز گچساران پیکان را از پیش رو برداشت. 

در مهمترین دیدار هفته هفدهم صنعت مس کرمان مهمان فولاد سپاهان بود که نارنجی‌پوشان در یک بازی برابر و نزدیک توانستند میلی‌متری و تنها با یک گل بیشتر تعداد پیروزی‌های خود را به 16 برسانند و  دست پر به کرمان برگردند.

لیگ برتر هندبال| تداوم یکه‌تازی مس و اولین برد دهدشت

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز که میزبان زغال سنگ طبس بود، 29 بر 23 حریف خود را شکست داد و 2 امتیاز این بازی را در خانه نگه داشت.گیتیزن‌ها نیز در دربی اصفهان میهمان پرواز بودند که برنده از زمین خارج شدند.

در دیگر بازی‌های هفته هفدهم نفت و گاز گچساران و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد نیز مقابل حریفان خود پیروز شدند.

نتایج کامل دیدارهای هفته هفدهم به این شرح است:
فولاد مبارکه سپاهان 26 - صنعت مس کرمان 27
نفت و گاز گچساران 28 - پیکان خراسان 23
پرواز هوانیروز اصفهان 18 - گیتی پسند اصفهان 22
نیروی زمینی شهید شاملی کازرون 29 - زغال سنگ طبس 23
آلومینیوم اراک 28 - فرازبام خاییز دهدشت 27
فولاد سپاهان نوین 25 - پلیمر خلیج فارس خرم آباد 26

با این نتایج مس با 34 امتیاز صدرنشین باقی ماند  و تیم‌های نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون و گیتی‌پسند با 29 امتیاز دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند. فولاد مبارکه سپاهان با 24، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با 23، نفت و گاز گچساران با 20، پیکان خراسان با 12، سپاهان نوین با 10، آلومینیوم اراک با 7، پرواز هوانیروز با 6 و فراز بام‌خائیز دهدشت با 4 امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند. 

هفته هجدهم لیگ سی و ششم 30 فروردین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتش در عرصه‌های مختلف جایگاه خود را تحکیم و تثبیت کرده است
  • ارتش در عرصه های مختلف جایگاه خود را تحکیم و تثبیت کرده است
  • رسانه ملی در پیوند قشرهای مختلف با آموزه‌های اسلامی در نوروز خوش درخشید
  • طرح «زندگی با آیه‌ها» گویای پیوند همیشگی مردم با قرآن است
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری در بهارستان
  • تداوم بارش‌ها و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور
  • تداوم بارش‌ها در نقاط مختلف کشور/ خلیج فارس و دریای عمان طوفانی
  • ماراتن ریاست در بهارستان
  • تداوم صدرنشینی مس در لیگ برتر هندبال
  • لیگ هندبال| تداوم پیروزهای مس و گیتی پسند