Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمود ثمینی در نشست خبری با خبرنگاران در این رابطه گفت: تمامی مدیران، بخشداران و فرمانداران می بایست به معنای واقعی بی طرف باشند و اگر متوجه موضع گیری و جهت دار حرکت کردن احتمالی مدیران باشیم با نظر استاندار تصمیم لازم را برای آن دسته از مدیران لحاظ خواهیم کرد.

وی افزود: استان در حال توسعه است و بنده هم به معنای واقعی برای کار و خدمت به استان آمده ام اصحاب رسانه نیز در این راه کمک زیادی می تواند به ما کنند و تقاضای مشارکت این عزیزان در این راه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکید بر استفاده از همه ظرفیتهای موجود استان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در ادامه تاکید کرد: حتماً با برنامه ریزی هایی که در حال انجام هستند از ظرفیت همه قشرها در حوزه های مختلف استفاده بهینه خواهد شد و بدنبال آرامش بخشی بیشتر خواهیم رفت.

ثمینی تصریح کرد: به مردم عزیز قول می دهیم انتخابات پیش رو که مهترین وظیفه حال حاضر ما هست در کمال امنیت و صحت و سلامت برگزار می شود و انشااله شاهد حضور و مشارکت باشکوه مردم خواهیم بود.

46

کد خبر 1292792

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رجل سیاسی فرهنگ سیاسی آسیب اجتماعی تاثیر رسانه ها امنیت اجتماعی رقابت انتخاباتی استان لرستان ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس آندره استراماچونی دونالد ترامپ استان البرز ایران و آمریکا لیگ برتر نوزدهم دولت دوازدهم سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت

معاون تربیتی بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی از مشارکت ۴ هزار دانش آموز و ۱۲۰ فرهنگی در هشتمین جشنواره سفیران سلامت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی گلدانی‌مقدم در آیین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره سفیران سلامت استان خراسان جنوبی که در پژوهشکده تعلیم و تربیت استان برگزار شد اظهار داشت: امسال بیش از 4 هزار دانش آموز و 120 فرهنگی استان دربرگزاری این جشنواره شرکت کردند.

وی با اشاره به انتخاب 800 اثر برگزیده در مرحله شهرستانی هشتمین جشنوراه سفیران سلامت توسط داوران، گفت: از مجموع این تعداد اثر، 67 اثر جواز حضور و رقابت در مرحله استانی را به دست آوردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به نقش سفیران سلامت ر ارتقای شاخش های بهداشت و سلامت فردی، اجتماعی، روحی، جسمی و توانمند سازی دانش آموزان در مواجه با تهدیدات آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: از مجموع 67 اثر راه یافته به مرحله استانی، پس از ارسال و داوری آثار در دبیرخانه کشوری این جشنواره، 5 اثر از آثار دانش آموزان استان به عنوان برگزیده کشوری معرفی شدند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان سفیر‌ سلامت می‌توانند زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و کم اثرکردن این گونه تهدیدات در مدارس و جامعه نقش آفرین باشند تصریح کرد: با مشارکت فعال سفیران سلامت می‌توانیم مدارس پاکیزه، سالم‌ و عاری از تهدیدات و  آسیب‌های اجتماعی و خطرات ناشی از آن باشیم.

گلدانی‌مقدم افزود: سفیران‌ سلامت زمانی که در این عرصه شروع به فعالیت می‌کنند باید بدانند که وظایف مهمی بر عهده دارند که باید به آن‌ها به خوبی عمل کنند که به عنوان سفیر سلامت کوشا و فعال شناخته شوند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: هشتمین جشنواره سفیران سلامت در رشته‌های قصه‌گویی، سرود، مدرسه کوچک، نقاشی، باغچه کوچک ساز، بهداشت، داستان مصور، فیلم کوتاه، اینفوگرافی، کاریکاتور و عکاسی برگزار شد.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • زلنسکی به معنای واقعی کلمه اوکراینی‌ها را می‌کشد