Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@15:29:16 GMT

پایان رقابت های جام جهانی اسکی جوانان

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۸۶۸۰

پایان رقابت های جام جهانی اسکی جوانان

به گزارش ایرنا، در روز سوم این رقابت ها، فیلیپو زامبونی از ایتالیا، نیکولو شیاوتی از ایتالیا و مارتین بارتاک از جمهوری چک در بخش مردان اول تا سوم شدند.

در بخش بانوان نیز، سارکا آبرناهامووا از جمهوری چک، آلنا وسلا از جمهوری چک و نیکولا فریکووا از اسلواکی سکوهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین در حاشیه این رقابت ها، بخش سوپر کمبینه برگزار که سید مرتضی جعفری، مهدی سولقانی و حسین کلهر مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بانوان نیز آنتونلا مانزونی از ایتالیا، سارکا آبراهامووا از جمهوری چک و نیکولا فریکووا از اسلواکی مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

از روز یکشنبه مسابقات اسکی روی چمن بزرگسالان در این پیست آغاز می شود.

رقابت های اسکی روی چمن قهرمانی جهان و کاپ جوانان به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در پیست بین المللی دیزین کرج از روز  پنجشنبه آغاز شد.

در این دوره از رقابت ها ۲۰ ورزشکار از کشورهای اتریش، ایتالیا، جمهوری چک و اسلواکی و ۲۱ ورزشکار ایرانی در ۲ بخش آقایان و بانوان حضور دارند.

ورزشکاران در رشته های مارپیچ سرعت، مارپیچ بزرگ و کوچک با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رقابت های قهرمانی جهانی و کاپ جوانان جهان از سی و یکم مرداد  تا پنجم شهریور ماه  به میزبانی پیست بین المللی دیزین  ادامه دارد.

پیست بین المللی دیزین به عنوان یکی از جاذبه های ورزشی تفریحی البرز، بزرگترین پیست ایران و خاورمیانه بوده و در فصل سرد و گرم سال میزبان رقابت های کشوری و بین المللی است.

این پیست واقع در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.
ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.
با شروع فصل سرما و ریزش برف، هر ساله شاهد برگزاری مسابقات ملی و بین المللی به میزبانی این پیست هستیم که نشان از ظرفیت های بالای پیست بین المللی دیزین دارد .
دوچرخه سواری کوهستان، تیراندازی با کمان، کایت سواری، باغ گل و گونه‌های نادر گیاهان کوهستانی از دیگر جاذبه های این پیست بین المللی است.
همچنین اسکی روی چمن، نیمه دیگر بزرگترین پیست بین المللی خاورمیانه است که در صورت آشنا کردن هر چه بیشتر جوانان به ورزش اسکی روی چمن و ظرفیت های این پیست، می توان شاهد پرورش استعدادهای جدید بود.
بهترین زمان برای اسکی روی چمن در این پیست از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور است و اگر برف نبارد تا مهرماه هم امکان برگزاری مسابقات اسکی روی چمن در آن وجود دارد.

۷۴۱۴/ ۶۱۵۵
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز اسکی روی چمن پیست اسکی دیزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین گل‌های هر یک از رقابت‌های المپیک و جام جهانی مردان در 20 سال اخیر / فیلم

برترین گل هر یک از دوره های اخیر رقابت های جام جهانی و المپیک در رشته فوتبال مردان در 20 سال اخیر

دانلود (7.7MB)

دیگر خبرها

  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • (تصاویر) پیست اسکی دربندسر در تعطیلات نوروز
  • مريم طوسى فعلا تا بازي‌هاى آسيايى ٢٠٢٦ در پيست
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش اسفراین
  • فریاد شیران: سرمربی تیم ملی شجاعت استفاده از جوانان را ندارد
  • برترین گل‌های هر یک از رقابت‌های المپیک و جام جهانی مردان در 20 سال اخیر / فیلم
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی