Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صادق ابوالقاسمی رئیس اداره راه و شهرسازی ریگان گفت: هزار هکتار اراضی به ارزش ریالی ۵ میلیارد ریال در قسمت شمال شهرستان تصرف شده بود که بازپس گیری شد.

او بیان داشت:با توجه به افزایش قیمت زمین در شهرستان ریگان افراد سودجو وفرصت طلب در کمین اراضی ملی این شهرستان هستند که یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت شبانه روزی در حال گشت زنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راه وشهرسازی ریگان تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با پدیده شوم زمین خواری و تصرف اراضی ملی، شهروندان ریگانی مراقب افراد سودجو وفرصت طلب باشند که در کمین اراضی دولتی هستند.

ابوالقاسمی اظهار کرد: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تصرف اراضی دولتی چه در سطح شهر وچه در روستا‌ها با شماره یگان حفاظت ۴۴۳۶۰۲۰۰ تماس حاصل نمایند.

او افزود: در راستای مبارزه با پدیده شوم زمین خواری و اجرای مصوبات جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال و حاشیه نشینی وپیگیری‌های رییس دادگستری ،دادستان وفرماندار ریگان یگان حفاظت با افراد سود جو برخورد جدی خواهد داشت.

انتهای پیام/ی

مبارزه با زمین خواری در ریگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی در راستای اجرای تبصره ذیل ماده ۵۵ یک هکتار از اراضی ملی را از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق کردند   بر اساس این گزارش این ماموریت با حضور نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظتی شرکتی انجام شد.   اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران از مردم خواست هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی، تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند

دیگر خبرها

  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان
  • رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان