Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدر شهید کمال مروتی و جانباز صبور محمد مروتی به پسر شهیدش پیوست و بر روی دستان مردم تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «مرحوم حاج علی مروتی»، پدر شهید والامقام کمال مروتی و جانباز سرافراز محمد مروتی بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به لقا الله پیوست.

مراسم خاک‌سپاری این پدر صبور و والامقام از سه‌راه شریعتی به طرف گلزار شهدا منطقه شریف آباد با حضور امام جمعه اردکان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم ختم وی یکشنبه ساعت 17:30 در مسجد جامع شریف آباد و دوشنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در محل مسجد حضرت امام محمد باقر (علیه‌السلام) اردکان برگزار می شود.

هیئت‌ها، کانون‌های فرهنگی مساجد و جمعی از مسئولین شهرستان نیز در طی صدور پیام‌های جداگانه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا، درگذشت پدر شهید را تسلیت گفتند و بر ادامه راه آن‌ها در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند.

گفتنی است که شهید والامقام کمال مروتی شریف آبادی در 7 مردادماه سال 1361 با هفده سال سن در عملیاتی پدافندی در محور کوشک به شلمچه در اثر اصابت ترکش به ناحیه سر و صورت به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش با بدرقه گسترده و باشکوه مردم ولایتمدار، بصیر و قدرشناس شهرستان اردکان تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد. همچنین جانباز دوران دفاع مقدس مرحوم محمد مروتی پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات در تاریخ چهارم آذرماه 1392 به خیل هم‌رزمان و برادر شهیدش پیوست.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم روزنامه مساجد غدیر روز جهانی مسجد مسجد هفته دولت روز جهانی مساجد روزنامه ها شهید مروتی شبستان یزد مراسم تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، آقایی میبدی در نشست با نماینده منتخب مردم شهرستان اردکان با اشاره به اینکه انتقال خون یزد به لحاظ خدمت رسانی، فنی و تخصصی و علمی جزو استان‌های برتر کشور است، تصریح داشت: یزد در زمینه اهدای خون در بین سه استان برتر کشور است و در زمینه اهدای خون مستمر جزو برترین‌های کشور و در پوشش اهدای خون جزو استان‌های نسبتاً خوب در بین دیگر استان‌ها هستیم.   وی تحول، تعالی و تکامل در خدمت، دانش و پژوهش، اجتماعی کردن انتقال خون و دسترسی آسان برای همه جهت اهدای خون را سه هدف مهم در انتقال خون استان ذکر کرد.    مدیر کل انتقال خون استان با بیان این که هم اکنون هیچ بیماری در استان یزد معطل خون نمی‌ماند و این حاصل سال‌ها تلاش همکاران در این اداره کل است، ابراز کرد: البته تلاش داریم با ایجاد پایگاه‌های سیار، برای هر کسی و در هر جایی امکان اهدای خون را فراهم کنیم و در این رابطه سامانه سیار خونگیری در استان راه اندازی شده و می‌توانیم این شرایط را تسهیل‌تر کنیم.   وی در پایان صحبت‌های خود و با اشاره به اتمام ساختمان جدید پایگاه انتقال خون شهرستان گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده و مساعدت شهرستان قرار است در شش ماهه اول امسال مرکز جابجایی از ساختمان قدیم به ساختمان جدید انجام گیرد.   در ادامه این نشست نماینده منتخب مردم اردکان در مجلس به نقش کلیدی استان یزد در حوزه درمان کشور اشاره کرد و خواستار توسعه و تجهیز مراکز اهدای خون به عنوان بخشی از زنجیره درمان شد.    پوردهقان با اشاره به موقعیت جفرافیایی شهرستان اردکان و اهمیت آن در حوزه پدافندی، بر لزوم تکمیل زیرساخت‌ها و توسعه شبکه خون‌رسانی در شهرستان تأکید کرد.  

دیگر خبرها

  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • آسمانی شدن مادر شهید زاهدیان در رشت
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • نواختن زنگ حماسه و ایثار در مدرسه ای در روستای چاه ملک خوروبیابانک
  • سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد