Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تساوی تیم فوتبال الاهلی عربستان مقابل تیم العدله در هفته نخست لیگ این کشور کافی بود تا حجم انتقادات از برانکو ایوانکوویچ سرمربی الاهلی بالا بگیرد.

مدیران الاهلی بعد از این بازی جلسه ای را با برانکو برگزار کردند و طبق اعلام روزنامه الریاض، به این مربی تا بازی با الاتفاق در هفته دوم لیگ عربستان فرصت داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع نتیجه این بازی تعیین می کند که برانکو از سمتش برکنار شود یا به کارش در این تیم ادامه بدهد.

روزنامه الریاض همچنین مدعی شد که برانکو ایوانکوویچ از این درخواست های زودهنگام برای برکناری اش از سرمربیگری الاهلی شگفت زده شده است.

از سوی دیگر رسانه های عربستانی از تلاش مدیران باشگاه الاهلی برای توافق با «سباستین گروس» سرمربی سوییسی که سابقه کار در الاهلی را دارد خبر داده اند. مسئولان الاهلی قصد دارند گروس را به عنوان گزینه آلترناتیو برانکو داشته باشند تا در صورت عدم نتیجه گیری مطلوب، مربی کُروات خود را اخراج کنند.

این در حالی است که انتخاب برانکو به عنوان بهترین مربی فصل گذشته لیگ ایران هم بازتاب زیادی در عربستان داشته است و بعضی از کاربران توییتر نسبت به انتخاب برانکو در ایران و برکناری اش در عربستان طعنه زده اند.

کد خبر 4700996 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ الاهلی عربستان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان آندره استراماچونی کشتی فرنگی گابریل کالدرون کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فوتسال جام باشگاه های آسیا کشتی فوتسال تیم فوتسال مس سونگون تیم فوتبال پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!

الهلال عربستان در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین رفت و علی‌رغم کسب پیروزی ۲ بر یک، به‌دلیل شکست ۴-۲ بازی رفت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سیاوش یزدانی، مدافع سپاهان که در بازی برگشت تیمش مقابل الهلال از زمین اخراج شد و پس از آن در حرکتی غیرحرفه‌ای و مبتدیانه نتیجه یک - صفر را به هواداران رقیب نشان داد، پس از باخت دیشب الهلال در صفحه اینستاگرام این باشگاه کامنتی با همین نتیجه و چند ایموجی خنده گذاشت که باعث خشم هواداران شد.

 

منبع خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم
  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • ذوق‌زدگی رژیم صهیونیستی از تصویب بسته کمکی در سنای آمریکا
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو