Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@05:04:46 GMT

سواحل خزر

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۸۸۹۶

سواحل خزر

همه ساله در فصل گرم تابستان،گردشگران از نقاط مختلف کشور به سواحل شمالی کشور مسافرت کرده و به تفریح در آبهای ساحلی می پردازند.




منبع: فارس برچسب ها: سواحل خزر ، تابستان ، گردشگران

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سواحل خزر تابستان گردشگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۸۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل زنجیره انسانی در سواحل خزر؛ صبح پنج‌شنبه؛ ۳۰ فروردین

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: با هدف حمایت از عملیات غرور آفرین "وعده صادق" و "طرح نور" و مقابله با بی‌حجابی زنجیره انسانی در سواحل مازندران تشکیل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سردار سیاوش مسلمی به تشکیل زنجیره انسانی در سواحل خزر برای حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق و طرح نور اشاره کرد و گفت: مردم دیار علویان در قدردانی و حمایت از عملیات تاریخی و غرورآفرین وعده صادق و طرح نور در سواحل دریای خزر زنجیره انسانی تشکیل می‌دهند. 

فرمانده سپاه کربلا  با بیان اینکه با نظر استاندار مازندران از همه ظرفیت‌های استان برای اجرا و انجام این زنجیره انسانی استفاده می‌شود، تصریح کرد: مطالبه و نظر آحاد و اقشار مختلف جامعه اجرای مقابله‌ای با بی‌حجابی بوده است و به همین منظور با بسیج نهادها و دستگاه‌های اجرایی بهره‌مندی از ظرفیت‌ها در تشکیل این زنجیره انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: زمان تشکیل این زنجیره انسانی 30 فروردین ماه ساعت 10 صبح در سراسر سواحل استان است.

وی افزود: برآورد ما این است که حدود 200 هزار نفر از مردان و زنان غیور استان در این پویش شرکت کنند.

سردار مسلمی بیان کرد: پیام مردم مازندران برگزاری این پویش و حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت از نیروهای فراجا در اجرای طرح عفاف و حجاب و مقابله با آن دسته قلیل از گروه‌ها و افراد هنجارشکن در این حوزه است.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد لایروبی شد
  • اجرای زنجیره انسانی حمایت طرح نور و وعده صادق در سواحل مازندران
  • تشکیل زنجیره انسانی در سواحل خزر؛ صبح پنج‌شنبه؛ ۳۰ فروردین
  • سال گذشته ۶ میلیون گردشگر خارجی به ایران آمدند
  • ‌اجرای تور کارگاه‌گردی صنایع‌دستی شهرستان کوار با گردشگران کشور لیتوانی
  • آرامش امواج در سواحل مازندران
  • میگوهای پرورشی بدتر بودند یا توریست ها؟
  • زخم زباله بر پیکر سواحل خزر + فیلم
  • توانمندی‌های خراسان جنوبی در کشور ویتنام معرفی می‌شود
  • آمادگی نیروگاه‌های برق‌آبی برای ورود به پیک تابستان ۱۴۰۳