Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@13:19:52 GMT

مزار شهدای گمنام قرچک گلباران شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۹۰۷۶

مزار شهدای گمنام قرچک گلباران شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت مزار شهدای گمنام شهرستان قرچک با حضور مسئولان گلباران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، همزمان با گرامیداشت هفته دولت مراسمی باحضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، و خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان شهرستان قرچک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است که حاضرین در این مراسم با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان، نسبت به مقام والای شهیدان بویژه شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند و با قرائت فاتحه و گلباران، یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) را گرامی داشتند.

 

بهمن خطیلی فرماندار قرچک ضمن تبریک این ایام اظهار داشت: شهیدان رجائی و باهنر اسوه تقوا و مدیریت جهادی هستند که با رفتار و کردارخود درس بزرگی به ما دادند.

 

وی گفت: حضور پرشور مسئولین در این مراسم این پیام را به دنیا اعلام می‌کند که راه شهیدان همواره ادامه دارد و مردم ایران قدردان فداکاری شهدا و ایثارگران هستند.

 

خطیبی با اشاره به اینکه اقتدار و عظمت کنونی کشور مدیون خون شهدای والامقام است، بیان کرد:‌ برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا هم تجدید بیعت با شهدای گرانقدری است که جان خود را فدای انقلاب اسلامی و همچنین با آرمان‌های امام راحل است.

 

وی خاطرنشان کرد: شهدا با ایثارگری ها و جانفشانی های خود چنان حماسه ای خلق کردند که انسان را متحیر می کند؛ امید است با انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در محضر شهدا شرمنده نشده و با پیروی از شهدا در کلیه امور موفق و سربلند شویم.

 

فرماندار قرچک تصریح کرد: امسال برنامه خوبی با حضور مقامات استانی و کشور در شهرستان داریم و در آخرین روز هفته دولت تمام مسئولین در خدمت مردم خواهیم بود که این موجب انسجام بین مردم و مسئولان می شود که این باعث پیروزی ما خواهد بود.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر هفته دولت عید غدیر خم روزنامه غدیر روز جهانی مسجد مساجد شبستان یزد مسجد روزنامه ها شهرستان قرچک گلباران مزار شهدا به مناسبت هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود

مراسم یادواره شهدای دفاع‌مقدس و شهدای مدافع حرم فردو با حضور خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و مردم بصیر قم در حرم مطهر حضرت فاطمه‌معصومه (س) برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد و با روایت‌گری راوی دفاع‌مقدس حسین کاجی و اجرای مهدی اعرابی، شامگاه پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در شبستان امام‌خمینی (ره) انجام می‌پذیرد.

روستای فردو در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و کشور کرده و به گفته اهالی این روستای شهید پرور، ۵۰۰ نفر از این روستا به عنوان رزمنده در جبهه‌های حق علیه باطل و مناطق عملیاتی حضور داشتند که ۲۵۰ نفر از آنها جانباز و پنج نفر نیز سال‌ها در زندان بعثی‌ها اسیر بودند.

روستای فردو ۱۰۸ نفر از بهترین‌های خود را در لبیک به ندای هل من ناصر خمینی کبیر تقدیم اسلام کرده که شش نفر از آنها از سرداران سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه