Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم در نشستی که با حضور ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با اعضای ستادی، مسئولان هئیت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد قم، با اشاره به توسعه اماکن ورزشی گفت: این امر در دستور کار است و ما نیز در استان قم همواره به آن توجه داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: یکی از پروژه ها مجموعه ورزشی پردیسان است که ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و سازمان نگهداری اماکن ورزش کشور برای مجموعه ورزشی پردیسان تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این مجموعه ورزشی 4500 نفره است که تاکنون 48 درصد پیشرفت داشته که متاسفانه به دلیل نبود منابع مالی سه سال متوقف شده که مناقصه جدید در حال انجام که با نهایی شدن آن روند احداث این طرح به زودی آغاز خواهد شد.

منعم  با اشاره به فعالیت هیئت های ورزشی در قم گفت: 47 هیئت ورزشی در استان قم فعال هستند و همچنین 44 سمن جوانان نیز در قم فعالیت می کنند که در راستای فعالیت های ورزش و جوانان می کوشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: در استان قم 250 فضای ورزشی دولتی و 216 فضای ورزشی بخش خصوصی وجود دارد که یک ظرفیت مناسب برای استان به شمار می رود.

وی با اشاره به طرح های در دست افتتاح گفت: خانه جوانان دستجرد و همچنین دو طرح ورزشی دیگر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در دستور کار است که به زودی به بهره برداری می رسند.

منعم با اشاره به طرح واگذاری مکان های ورزشی به بخش خصوصی گفت: در این زمینه 35 میلیارد ریال درآمدزایی انجام شده که طرح واگذاری استخر شهدای هفتم تیر قم نیز در دستور کار بوده تا به بخش خصوصی واگذار شود.

وی با اشاره به بدهی های اداره کل ورزش و جوانان به شهرداری قم گفت: 18 میلیارد تومان بدهی های این اداره کل به شهرداری قم بود که با پیگیری های انجام شده پرداخت و همچنین 13 سالن ورزشی قم نیز صاحب سند شدند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان قم شهرداری قم ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان (۲۹ و ۳۰ فروردین ماه) در مرکز ملی فوتبال ایران زیر نظر حسین عبدی سرمربی تیم ملی برگزار می‌شود.

محمد حسین حیدری پور بازیکن تیم فوتبال فولاد هرمزگان و شایان مهری خادمی دروازه‌بان تیم شناورسازی قشم در این اردو‌ها حضور دارند.

بیشتر بخوانید؛ تساوی بدون گل شهرداری بندرعباس مقابل شهرداری بم

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب