Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، خبرگزاری سانای سوریه اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور با چندین هدف متخاصم در حریم هوایی دمشق مقابله و اکثر آنها را سرنگون کرد.

منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در دمشق خبر داده و برخی خبرنگاران نیز از هدف قرار گرفته شدن فرودگاه المزه دمشق خبر دادند.

خبرنگار سانا اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه تمامی موشک‌ها را پیش از آنکه به اهداف خود برسند سرنگون کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به‌طور رسمی و در اقدامی کم‌سابقه با اعلام حمله ارتش این رژیم به جنوب دمشق مدعی شد که ارتش اهدافی را در جنوب‌شرق دمشق و علیه عملیات نیروی قدس ایران و شبه‌نظامیان شیعه که قصد داشتند تعدادی پهپاد مسلح را علیه اهداف اسرائیلی به‌پرواز در بیاورند هدف قرار داده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ شهید سپهبد محمدولی قرنی سوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ توسط گروهک تروریستی فرقان به شهادت رسید و  اولین فرمانده شهید ارتشی ترور بود .

با دستور حضرت امام خمینی (ره) ، شهید قرنی به عنوان نخستین فرد نظامی به عضویت شورای انقلاب درآمد  و رئیس ستاد ارتش انقلاب   شد

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این مراسم گفت : شهید قرنی همواره تاکید داشت اگر ارتش ملی را به هر وسیله تضعیف کنند، استقلال ملی و تمامیت ارضی کشور به خطر می‌افتد و این شهید در پی این بود که دشمنان کشور نتوانند کوچک‌ترین لطمه‌ای به ایران وارد کنند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • سابقه گسترده همکاری‌های اردن با رژیم صهیونیستی
  • حمایت از رژیم صهیونیستی برای حکومت اردن امری حیاتی است 
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • بی‌بی‌سی: عبور موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل