Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس با اشاره به عملکرد آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه گفت: به نظر من عملکرد آقای رئیسی در قوه قضائیه امیدوارکننده است. با وجود اینکه مدت زیادی از کار وی در قوه قضائیه نگذشته، اما عملکرد وی باعث امید در جامعه شده و مردم نسبت به حل ریشه فساد دلگرم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنده احساس می‌کنم که احتیاط در رفتار متخلفان بیشتر شده و جوی که قبلا وجود داشت که کسی با تخلفات و فساد کاری ندارد، دیگر امروز وجود ندارد.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس اظهار داشت: تنها نکته مثبت آقای رئیسی مبارزه با فساد نیست، بلکه اقدامات مهمی را نیز در جهت حل مشکلات اداری در قوه قضائیه در دستورکار خود قرار داده است. وی دیدگاهی به‌روز نسبت به مشکلات جامعه دارد.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: به نظر من این عملکرد آقای رئیسی و پاسخگو بودنش نسبت به مسائل روز برجسته‌تر از مبارزه وی با فساد است و نسبت به مسائل روز و مسائل نظام در کشور دید پویایی دارد.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس در پایان گفت: آقای رئیسی درک بنیادی و عمیقی از ارزش‌های نظام دارد و عملکرد وی این گونه نشان می‌دهد که از دلسوزان نظام است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با فساد شعار اساسی دولت

احمد وحیدی وزیر کشور امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران از مازندران به عنوان در گرانبها یاد کرد و گفت: ظرفیت‌های انسانی ارزشمند و بزرگ و مردمان صمیمی و بزرگوار و جریان دانشی قوی دارد.

او با اظهار اینکه جریان معنوی قوی در مازندران وجود دارد، به سابقه ورزشی و علمی استان اشاره کرد و افزود: مازندران استان برجسته و مهم در کشور و پیشران در حوزه اقتصاد کشور است.

وحیدی سفر ۲۰ میلیون گردشگر را از دیگر ظرفیت‌های مازندران برشمرد و گفت: انتخاب استاندار برای این استان کار بسیار مشکلی است تا بتوانیم فردی جامع الاطرافی را انتخاب کنیم.

وزیر کشور عملکرد استاندار سابق مازندران را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: استاندار سابق فداکارانه و ایثارگرانه در مازندران خدمت کرده است و خدا را شاکر هستیم که مدیران صبورانه و ایثارگرانه ایستادگی می‌کنند.

وحیدی با عنوان اینکه دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشور راببینند، گفت: برخلاف تبلیغات سو معاندان، مدیران باپشتکار، خدوم و ایثارگر در حال خدمت به مردم هستند.

وزیر کشور با اشاره به توفیقات دولت در حوزه‌های مختلف نظیر دیپلماسی اقتصادی، افزود: مبارزه با فساد جزو شعار‌های مهم و اساسی دولت کنونی به شمار می‌رود.

او گفت: مازندران استان بسیار مهمی است و باید فردی را انتخاب می‌کردیم که کار‌های بزرگ شروع شده را در استان دنبال کند از این آقای یوسف نوری را که ظرفیت بزرگی هستند، را انتخاب کردیم.

 

منبع:مهر

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • اشتراک ظرفیت‌های فناوری ایران و پاکستان موجب پیشرفت دو کشور می‌شود
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • صدای میرسلیم هم درآمد: رئیسی تدبیر مناسبی بیندیشد
  • گزارش تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه ارسال شد
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • لزوم مدیریت مسائل فرهنگی در تفرجگا‌ها و سواحل مازندران
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد