Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@02:40:47 GMT

دلیل متفاوت رسانه عربی از ماجرای عصبانیت استرا!

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۹۲۸۹

 استقلال در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر به مصاف ماشین سازی رفت. آبی پوشان پایتخت در این دیدار که نخستین حضور استراماچونی در یک لیگ برتر بود با یک گل تن به شکست دادند.

اخبار ورزشی- در نشست خبری بعد از بازی استراماچونی بسیار عصبی و خشمگین بود و رفتار و نحوه حرف زدن او باعث تعجب بسیاری شد.

رفتار سرمربی استقلال بازتاب زیادی در رسانه های خارجی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت الخلیج 365 به نقل از الیمن العربی از دلیل عجیبی برای عصبانیت استراماچونی سخن به میان آورد و نوشت: "سرمربی ایتالیایی استقلال در نشست خبری بعد از شکست برابر ماشین سازی رفتاری عجیب و غیر عادی از خود نشان داد. او به انتقاد از عملکرد شاگردانش بعد از بازی پرداخت. دلیل عصبانیت این مربی ایتالیایی برآورده نکردن خواسته هایش توسط باشگاه استقلال بوده است چرا که این باشگاه به او قول داده بود که بازیکنان خارجی مورد نظر او را جذب کند اما خلف وعده کرده است".

این ادعای سایت عربی درحالی است که استراماچونی در اختیار نداشتن مترجم را دلیل عصبانیت خود دانسته بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال رسانه عربی استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد روزافزون نیروهای مسلح موجب عصبانیت دشمنان شده است

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، سید محمود حسینی پور امروز در مراسم روز ارتش در ساری با عنوان اینکه اتحاد روزافزون نیروهای مسلح موجب عصبانیت دشمنان شده است، اظهار کرد: نیروهای مسلح به برکت جمهوری اسلامی ایران مکتبی و نمایشگاهی از ارتش الهی و اسلامی هستند.

استاندار مازندران تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی در طول تاریخ انقلاب، روزهای بزرگ و به یادماندنی برای ایرانیان رقم زده است.

این مسئول با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران مردمی‌ترین ارتش دنیا است و ولایتپذیری و مردم‌پایه بودن در صحنه‌های مختلف را به اثبات رسانده است، گفت: نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست حضرت امام راحل مدال افتخار رضایت را بر سینه ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بستند و ارتش در پیروزی انقلاب، همانند برق و صاعقه بر سر توطئه‌گران وارد آمد.

حسینی پور افزود: ارتش در حماسه هشت سال دفاع مقدس در کنار سایر نیروهای مسلح و مردم برابر همه جهانخواران ایستادند و اتحاد روز افزون نیروهای مسلح سبب عصبانیت دشمنان شده است.

وی، نیروهای مسلح را از عناصر قدرت جمهوری اسلامی در منطقه برشمرد و گفت: به برکت جمهوری اسلامی ایران قدرت نیروهای مسلح برگرفته از ایمان، فرماندهی هوشمندانه و مردمی بودن است.

نماینده عالی دولت در مازندران با اظهار اینکه ارتش با رویکرد معنوی و ارزشی دچار دگرگونی اساسی شده و به انواع تجهیزات مدرن و هوشمند مجهز شده است، خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح دارای استقلال تصمیم گیری و اراده در انجام کار است.

حسینی پور اظهار کرد: اقتدار نیروهای مسلح هیمنه دشمنان را که برای ملت ایران شاخ و شانه می‌کشند، درهم می‌شکند و امنیت، اقتدار ایران اسلامی بر پایه نیروهای مؤمن و مقتدر هرگز قابل خدشه نیست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896340

دیگر خبرها

  • نیویورک تایمز : اشتباه محاسباتی اسرائیل باعث تنش شد / عصبانیت امریکا بعد از حمله اسرائیل به دمشق
  • چشم‌انداز روابط ایران و کشورهای عربی پس از «وعده صادق»؛ سیاست خارجی ایران منطبق بر «واقعیت‌های میدانی» است
  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • بازتاب آیین روز ارتش ایران در رسانه‌های خارجی/ ترس متحدان اسرائیل از توان موشکی تهران
  • اتحاد روزافزون نیروهای مسلح موجب عصبانیت دشمنان شده است
  • عصبانیت ژابی آلونسو از ادین ترزیچ؛ یک پیش‌بینی که غلط از آب درآمد
  • محصول خارجی استقلال خوزستان برای گل سرنوشت ساز
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا