Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@10:15:11 GMT

۵ ستاره فوتبال اروپا با آینده نامشخص

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۹۳۱۲

۵ ستاره فوتبال اروپا با آینده نامشخص

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی اروپا نزدیک می‌شویم، هنوز بازیکنان بزرگی هستند که آینده‌ای مبهم دارند و وضعیت انتقالشان مشخص نیست. در این مطلب به برخی از این بازیکنان اشاره خواهیم کرد.

نیمار
ستاره ۲۷ ساله مطمئنا بزرگ‌ترین بازیکنی است که در بازار نقل و انتقالات وضعیتی مبهم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا در حال آماده کردن آخرین پیشنهاد برای او است و رئال مادرید هم با بارسا برای خرید او رقابت می‌کند.

خامس رودریگس
ستاره کلمبیایی هنوز در بازار نقل و انتقالات است. با وجود علاقه به ماندن در رئال سرمربی او را نمی‌خواهد و از طرفی اتلتیکومادرید هم برای داشتنش فشار می‌آورد.

دیبالا
او به یکی از هوادارانش گفته می‌خواهد در یووه بماند، اما یووه سعی داشت او را به همراه مبلغی پول به پاری‌سن ژرمن بدهد تا نیمار را بخرد. شاید او هم آینده‌ای جدا از یووه داشته باشد.

الکسیس سانچس
سانچس قصد ترک یونایتد را دارد، اما دستمزد سالانه ۲۸ میلیون یورویی او برای تیم‌های دیگر سنگین است و در صورتی که بخواهد برود باید دستمزدش را کاهش دهد.

ایکاردی
اینتر به تازگی پیراهن شماره ۷ را به او داده است. اما ناپولی و یووه از مشتریان این بازیکن آرژانتینی هستند و خودش هم بی‌میل به جدایی از اینتر نیست.

کد خبر 4700803

منبع: مهر

کلیدواژه: نقل و انتقالات فوتبال الکسیس سانچز نیمار تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات قهرمانی جهان آندره استراماچونی کشتی فرنگی گابریل کالدرون کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فوتسال جام باشگاه های آسیا کشتی فوتسال تیم فوتسال مس سونگون تیم فوتبال پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی جدی: کار ستاره یووه به بیمارستان کشید

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه خانگی تورینو روبه‌روی این تیم قرار گرفت تا دربی شهر تورین را برگزار کند و این بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. 

شزنی در این دیدار مثل همیشه به عنوان دروازه‌بان اول در دروازه یووه حضور داشت و روی یک صحنه به صورت اتفاقی با آدام ماسینا درگیر شد و آرنج این بازیکن به صورت غیرعمد برخوردی با صورت او داشت که باعث آسیب‌دیدگی شدیدی شد. 

بازی برای چند دقیقه متوقف شد و کادر پزشکی در حال درمان این ستاره لهستانی بود که صورت خون آلودش باعث نگرانی هواداران و کادر فنی یووه بود. گفته می‌شود که کادر پزشکی این تیم از همان ابتدا حدس زده بود که شزنی دچار شکستگی از ناحیه استخوان بینی شده و پس از بازی راهی بیمارستان شد تا به صورت دقیق مورد معاینه قرار بگیرد. 

در صورتی که شزنی تواند به دلیل شکستگی بینی در ترکیب یوونتوس قرار بگیرد، ماتیا پرین آماده است تا جای او را در چند دیدار پیش رو پر کند و امیدوار است که بتواند بدون مشکل به تیمش در این دیدارها کمک کند.

دیگر خبرها

  • امشب در لیگ قهرمانان یک فینالیست اسپانیایی داریم!
  • آینده مبهم کیه‌زا با ابراز نارضایتی از وضعیتش در یوونتوس
  • تعریف باجو از ستاره یوونتوس: باورنکردنی است
  • رسوایی نیمار: حالت غیرعادی ستاره برزیلی در تمرین
  • انصراف PSG: هیچ تیمی ستاره یونایتد را نمی‌خواهد
  • سرنوشت پیولی و میلان در دستان زلاتان
  • آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!
  • نیمار به تمرینات الهلال اضافه می‌شود
  • نگرانی جدی: کار ستاره یووه به بیمارستان کشید
  • هشدار مهم ستاره یووه: شاید فصل بعد نباشم