Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:07:38 GMT

ذبح به جشنواره فیلم دهوک عراق راه پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۹۳۳۵

ذبح به جشنواره فیلم دهوک عراق راه پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره دهوک یکی از معتبرترین جشنواره های فیلم خاورمیانه محسوب می شود که هر ساله با حضور سینماگران برجسته منطقه برگزار می شود که در هفتمین دوره اش میزبان فیلم کوتاه ذبح است.

ذبح داستان خانواده ای را روایت می کند که برای گذران یک زمستان سخت مجبور می شوند گاو خود را بفروشند و آن را ذبح کنند، اما پسر خانواده از این قضیه ناراحت است و گاو را فراری می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم کوتاه ذبح از تولیدات انجمن سینمای جوانان سنندج و حوزه هنری کردستان می باشد.

جشنواره فیلم دهوک که از ۱۸ تا ۲۵ شهریور برگزار می شود میزبان ۵ فیلم دیگر از ایران نیز هست.

فیلم سینمایی کامیون ساخته کامبوزیا پرتوی، دم صبح ساخته سالم صلواتی و دایان ساخته بهروز نورانی پور در بخش فیلم بلند، در بخش کوتاه نیز فیلم کامند ساخته فرشید عبدی و کالیما ساخته اشکان احمدی حضور دارند.

لازم به ذکر است در بخش فیلم کوتاه داستانی فیلمسازان کورد زبان ۱۲ فیلم، در بخش مستند فیلمسازان کورد زبان ۶ فیلم، در بخش فیلم کوتاه بین الملل ۱۰ فیلم، در بخش مستند بین الملل ۴ فیلم و در بخش فیلم بلند ۷ فیلم به رقابت خواهند پرداخت که در این میان ۶ فیلم از ایران حضور دارد..

کد خبر 4701041

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم کوتاه حوزه هنری کردستان اقلیم کردستان عراق هفته دولت بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف اربعین حسینی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان بخش ملی و بین‌الملل بیستمین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی «نهال» منتشر شد.

جشنواره فیلم کوتاه نهال از سال ۱۳۸۲ تاکنون نماینده دانشجویان سینمای دانشگاه هنر است. «نهال ۲۰» همسو با دوره‌های قبلی جشنواره، با رویکرد فیلمسازی دانشجویی و مستقل فعالیت خواهد کرد.

دبیرخانه جشنواره از روز اول اردیبهشت ماه آماده دریافت آثار دانشجویان در بخش های فیلم کوتاه (داستانی، مستند، تجربی،سال اولی و انیمیشن)، فیلمنامه و عکس و پوستر فیلم است.

مهلت ارسال آثار تا ۳۰ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ خواهد بود و امکان تمدید پذیرش آثار نیز وجود نخواهد داشت لذا دریافت آثار بیستمین دوره‌ جشنواره فیلم کوتاه نهال تنها از طریق سایت صورت خواهد گرفت.

آدرس دبیرخانه جشنواره نیز خیابان انقلاب، روبه‌روی بوستان دانشجو، کوچه بالاور، پلاک دوم، طبقه‌ پنجم است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با دبیرخانه جشنواره با شماره ۰۹۱۰۳۶۲۶۱۷۵ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6084156

دیگر خبرها

  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد
  • جشنواره فیلم کن ۱۳ فیلم را بر فهرست فیلم‌هایش افزود
  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن
  • سفر پریناز ایزدیار با رضا عطاران به کاخ صدام حسین!
  • سفر پریناز ایزدیار با رضا عطاران به کاخ صدام حسین !
  • «افسانه کوه ننوک» به کوزوو می‌رود
  • «افسانه کوه ننوک» در راه کوزوو است
  • «کالبو» آماده نمایش شد/ حضور «تنگه» در جشنواره فرانسوی
  • فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد