Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@01:17:39 GMT

مرگ یک زن بعد از جراحی زیبایی در هتل تهران

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۹۳۷۵

نامه نیوز نوشت: بامداد جمعه اول تیرماه مرگ مرموز زن جوانی در یکی از هتل های نزدیکی منطقه سیدخندان به پلیس تهران مخابره شد و تیمی از ماموران برای تحقیقات ابتدایی در محل حاضر شدند.

شوهر این زن که در هتل حضور داشت به ماموران گفت: همسر ۴۶ ساله قصد عمل زیبایی لیپوساکشن را داشت که از شیراز به تهران آمدیم و در بعد از انجام آزمایشات و بررسی پزشک، همسرم روز پنج شنبه ۳۱ مرداد به اتاق عمل رفت و ساعت ۵ عصر بود که از اتاق بیرون آمد و از پس از ترخیص شدن به هتل بازگشتیم که ساعت ۲ بامداد جمعه بود که همسرم حالش بد شد و از اورژانس درخواست کمک کردم تا اینکه پزشک آمد و هر چه تلاش کرد موفق به نجات جان همسرم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده جنایی به دستور بازپرس کشیک قتل تشکیل و شوهر این زن نیز از پزشک معالج همسرش شکایت کرد که پرونده به دادسرای جرائم جنایی ارجاع داده شده و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار مدافع آلومینیوم به اتاق عمل کشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل سلیمانی، بازیکن آلومینیوم اراک که در دقیقه 87 مسابقه روز گذشته مقابل ذوب‌آهن به دلیل ضربه‌ی آرنج توسط فریبرز گرامی، مدافع ذوب دچار شکستگی و خون‌ریزی شدید از ناحیه بینی شد، عصر امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

باشگاه آلومینیوم با انتشار تصاویر مصدومیت سلیمانی قبل و بعد از عمل جراحی عنوان کرده: «این اتفاق در حالی برای مدافع آلومینیوم رخ داد که داور مسابقه خطایی در این صحنه تشخیص نداد؛ آن هم شرایطی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود و از سوی دیگر، فریبرز گرامی در صورت  دریافت اخطار در این صحنه، دو کارته و اخراج می‌شد.»

در ادامه اطلاعیه این باشگاه آمده: «باشگاه آلومینیوم اراک مثل دیدار هفته گذشته که مقابل استقلال متضرر شدند، هیچ اعتراضی نسبت به داوری نداشتند و قضاوت را برعهده کارشناسان محترم داوری می‌گذارند.»

با این شرایط مشخص نیست ابوالفضل سلیمانی که در نقل و انتقالات تابستانی از پرسپولیس به آلومینیوم اراک اضافه شده، بتواند در بازی روز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر سرخ پوشان قرار بگیرد یا نه.

دیگر خبرها

  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • جراحی زیبایی کامران نجف‌زاده؛ از عمل بینی تا کاشت مو!
  • عجیب ترین سفارش ها برای عمل های زیبایی؛ از گوش برجسته تا بینی زین اسبی
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • کار مدافع آلومینیوم به اتاق عمل کشید(عکس)
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • تخصص زیبایی در پزشکی به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • تخصص زیبایی در پزشکی باید به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • افزایش آمار این عمل زیبایی ۳۰۰ میلیونی!