Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گودرزی با بیان اینکه برای تهران آب و هوایی صاف گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود، گفت: بیشینه دما به ۳۶ درجه می‌رسد. تاریخ انتشار: 09:11 - 03 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۴۱۳۰

فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان با اشاره به وضعیت جوی کشور، گفت: برای امروز بعد از ظهر در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات البرز و تهران و قزوین بارش پراکنده باران را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه شرق هرمزگان، شمال آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل بارش‌ها پراکنده و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود، افزود: برای بعد از ظهر روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه شمال آذربایجان غربی و شرقی بارش خفیف باران انتظار است.


گودرزی ادامه داد: بعد از ظهر چهارشنبه و طی روز پنج شنبه با ریزش هوای خنک از ارتفاعات روی سواحل خزر بارش باران را داریم.


وی افزود: پنج شنبه برای شمال آذربایجان شرقی، غربی و خراسان شمالی بارش‌های پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش بینی کرده ایم.


این کارشناس هواشناسی ادامه داد: در شرق کشور وزش باد‌های شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.


گودرزی با بیان اینکه برای تهران آب و هوایی صاف گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود، گفت: بیشینه دما به ۳۶ درجه می‌رسد.


کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در روز‌های آینده کاهش ۴ تا ۶ درجه دما در سواحل دریای خزر رخ می‌دهد، افزود: شهرکرد با دمای ۶ درجه خنک‌ترین و اهواز با دمای ۴۶ درجه گرم‌ترین مراکز استان هستند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی پیش بینی گودرزی کارشناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف و باران در این استان‌ها

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز چهارشنبه ۸ فروردین در برخی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، غرب کردستان، زنجان، استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی در ساعاتی از روز رگبار باران گاهی رعد و برق وزش باد شدید موقت در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا، فردا پنجشنبه در نواحی مرکزی، برخی نقاط شمال شرق و شرق استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز و برخی نقاط غرب کشور، بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود.

جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و شنبه در برخی نقاط استان فارس و یکشنبه در شمال غرب، غرب و استان‌های غربی خزر بارش خواهیم داشت. همچنین تا روز شنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش بینی می‌شود.

طبق اعلام سازمان هواشناسی، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان نیز تا جمعه مواج است.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز - چهارشنبه - پایتخت را کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۸ و کمینه دما ۹ درجه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • کاهش دما در خراسان رضوی/بارش‌های رگباری پیش بینی شده است
  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • پیش بینی باران و برف در ۹ استان کشور
  • رگبار باران و برف در ۹ استان واقع در نیمه شمالی کشور
  • پیش بینی بارش باران و برف و وزش باد شدید در غرب و نوار شمالی کشور
  • بارش باران در تمامی نواحی شمال و شمال غرب کشور
  • پیش‌بینی دمای هوای کشور؛ بارش باران و برف و وزش باد شدید در این مناطق
  • بارش برف و باران در این استان‌ها
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و ضعیف در البرز