Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-20@03:21:20 GMT

گزینه اصلی الاهلی برای جایگزینی برانکو مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۹۵۱۰

گزینه اصلی الاهلی برای جایگزینی برانکو مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس بعد از روزهای درخشانی که با این تیم پشت سر گذاشت تصمیم گرفت که راهی لیگ عربستان شود تا هدایت الاهلی را برعهده گیرد. برانکو شروع ناامید کننده‌ای با الاهلی داشته است. حذف از لیگ قهرمانان آسیا و تساوی در نخستین گام در لیگ عربستان باعث شده است تا انتقادها از برانکو بسیار بالا برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها سه بازی است که برانکو به صورت رسمی هدایت الاهلی عربستان را برعهده دارد این درحالی است که خبرهایی درباره‌ی احتمال برکناری زود هنگام او به گوش می‌رسد به ویژه بعد از اختلاف او با عمر السومه و نیمکت نشین کردن این ستاره سوریه‌ای الاهلی.

روزنامه المرصد عربستان از جدی‌ترین گزینه باشگاه الاهلی برای جایگزینی برانکو سخن به میان آورد و نوشت که کریستیان گروس سرمربی سابق سوئیسی تاتنهام گزینه اصلی باشگاه الاهلی برای جایگزینی برانکو است.

به نوشته این روزنامه، باشگاه الاهلی فعلا توافق با گروس را به صورت نهایی اعلام نمی‌کند و منتظر می‌ماند تا نتایج این تیم را در بازی‌های آینده بررسی کند تا بعد از آن تصمیم نهایی خود را بگیرد.

مدیران باشگاه الاهلی بعد از تساوی برابر العداله جلسه‌ای را با برانکو برگزار کردند و به تذکرات لازم را به این مربی به ویژه درباره عمر السومه به او داده‌اند و باید دید که آیا برانکو می‌تواند مشکل خود را در دیدارهای پیش رو با این بازیکن محبوب حل کند یا نه؟

256 251

کد خبر 1292804

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال دونالد ترامپ استان البرز سینمای ایران آندره استراماچونی ایران و آمریکا حسن روحانی استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی

تیم فوتبال شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی در لیگ برتر امارات تن به شکست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امارات چهارشنبه شب تیم شباب الاهلی در ورزشگاه آل‌مکتوم دبی میهمان النصر بود و در پایان شکست 3 بر 2 را تجربه کرد.

اتحاد کلبا برنده دیدار لژیونرها در امارات

سعید عزت‌اللهی (12) و موناس دابور (85) زننده دو گل شباب الاهلی بودند. گل‌های النصر را نیز سمیر ممیشیوویچ (9)، مانولو گابیادینی (31) و ایساک تشینبانگو (1+90) وارد دروازه حریف کردند. شباب الاهلی از دقیقه 43 با اخراج رنان 10 نفره به بازی ادامه داد.

سعید عزت‌اللهی در دقیقه 78 این مسابقه با خروج از ترکیب شباب الاهلی جای خود را به متئو سائو داد.

در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ امارات تیم شباب الاهلی با 37 امتیاز پس از الوصل 51 امتیازی دوم است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اظهارنظر آنتونلی درباره رانندگی با خودروی فرمول یک
  • گل زیبای سعید عزت اللهی در شب شکست شباب الاهلی
  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی
  • شکست الاهلی با وجود سوپر گل عزت اللهی
  • گل دیدنی سعید عزت اللهی با پیراهن شباب الاهلی به النصر امارات / فیلم
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد