Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@21:20:44 GMT

طرح‌های عمرانی بیله‌سوار افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۹۵۳۹

طرح‌های عمرانی بیله‌سوار افتتاح شد

به گزارش ایرنا ، سالن نمازخانه ، اتاق جلسات امور مالیاتی بیله‌سوار و سه باب مسکن مددجویی در بیله‌سوار و جعفرآباد از جمله این طرح‌ها می‌باشد.

همچنین با حضور فرماندار بیله‌سوار چهار طرح مدیریت برق از جمله احداث پنج دستگاه پست هوایی ، احداث خط ۲ کیلو ولت ، احداث خط فشار ضعیف هوایی و احداث خط فشار متوسط هوایی و کابل‌کشی ۲۰ کیلو ولت افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بیله‌سوار در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: هفته دولت فرصتی برای آشکار کردن خدمات دولت برغم همه محدودیت‌ها و تحریم‌ها است و مردم بدانند مدیران همچنان در ارائه خدمات‌دهی بیشتر پای کار هستند.

حسن قبادی این هفته را فرصتی ارزنده برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام و دولت دانست و افزود: رمز غلبه بر مشکلات و تهدیدهای دشمنان و توسعه و اعتلای کشور، وفاداری به آرمان‌های شهدا، بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و وحدت و همدلی است.

او گفت: هفته دولت فرصت مهمی است برای آنکه رفتار و عملکرد مدیریتی خود را بدون تعارف با معیار اهداف و آرمان‌های شهدای این آب و خاک بسنجیم.

بیله‌سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

۶۰۱۸/۶۰۱۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر برق جمهوری اسلامی رهبر معظم انقلاب اسلامی مسکن سوار قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های زیربنایی استان یزد

محمد دهقان منشادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیش از یک هزار و ۱۰۷ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی استان در سال ۱۴۰۲ جذب و برای اجرای طرح های زیربنایی بخش تولید از طریق خزانه استان به دستگاه‌های اجرایی استان تخصیص داده شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد بیان کرد: از این میزان، هزار میلیارد تومان به صورت نقدی و بقیه در قالب اسناد خزانه اسلامی است.

وی افزود: این منابع از محل های سایر تملک دارایی های سرمایه ای، فروش نفت خام ،۲۷ درصد مالیات بر ارزش افزوده، ردیف های متفرقه تملک دارایی های سرمایه ای و … تامین شده است.

دهقان منشادی بر تلاش و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در هزینه‌کرد اعتبارات عمرانی استان تاکید کرد و یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی تا پایان شهریورماه فرصت دارند اعتبارات عمرانی خود را هزینه کنند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، احداث و توسعه فضاهای ورزشی و نگهداری و بهسازی راه ها و معرفی، مرمت و حفاظت میراث غیرمنقول فرهنگی و تکمیل مدارس خیری و احداث خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی، درمانی روستایی سطح استان و تکمیل، تعمیر و تجهیز بیمارستان ها و کاهش هدررفت آب و پایداری شبکه شهری و روستایی را از مهمترین طرح های عمرانی و زیربنایی استان در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.

وی عنوان کرد: بخشی از اعتبارات استانی نیز توسط خزانه‌داری کشور و از طریق ستاد وزارتخانه ها به پروژه های عمرانی استان اختصاص می یابد.

کد خبر 6084123

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • سهم ۶۴ درصدی طرحهای عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های زیربنایی استان یزد
  • بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد تجاری اردبیل شد