Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، ابوذر مهدی نخعی، فرماندار شهرستان زاهدان امروز در نشست خبری به‌مناسبت آغاز هفته دولت، گفت: به‌پای درخت انقلاب، همه خون داده‌اند؛ ما شهید معلم، دانشجو، دانش‌آموز، کارمند، کارگر و همچنین رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر شهید داریم، چون همه به انقلاب عشق دارند و در راه آن جان‌فشانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آنچه باعث شد تا شهیدان رجایی و باهنر ماندگار و جاودانه شوند، کمّیت خدمت نبود، بلکه کیفیت خدمت آنان بود؛ تعداد پروژه‌های عمرانی نبود، بلکه اخلاق اسلامی و مدیریت جهادی نشأت گرفته از سیره ائمه(ع) بود.

فرماندار شهرستان زاهدان بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر، تفکرانقلابی و جهادی درعمل و گفتارشان داشتند؛ شیفتگان خدمت بی منت به مردم بودند و همین سبب شد تا در مدت کوتاه مسئولیت، درون قلب‌های مردم نفوذ کنند.

وی افزود: در تاریخ ایران، چنین چهره‌های برجسته‌ای وجود دارند، مانند امیر کبیر که مدت مسئولیت او کوتاه بود، تنها 4 سال خدمت کرد، اما روش او، او را ماندگار کرد؛ امروز راه نجات کشور، چنگ زدن به روش و مشی شهیدان رجایی و باهنر است.

افتتاح 141 پروژه در زاهدان همزمان با هفته دولت
نخعی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته دولت، عنوان کرد: در این هفته، تعداد 141 پروژه با اعتباری بالغ بر 68 میلیارد تومان افتتاح می‌شود که برای 5 هزار و 400 نفر اشتغالزایی به‌همراه خواهد داشت.

وی افزود: این پروژه‌ها در زمینه‌های مختلف، از بهداشت و درمان گرفته تا آموزش و عمران را شامل می‌شود که از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به گاز رسانی به شهرک صنعتی، تسریع در روند شبکه کشی گاز در سطح شهر زاهدان، 25 پروژه در حوزه برق رسانی و نیز ساماندهی حاشیه شهر اشاره کرد.

فرماندار شهرستان زاهدان بیان کرد: گازرسانی در شهر زاهدان امسال در مقایسه با دو سال گذشته، بیش ‌از ۳۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است، بطوری که تنها ۶ درصد پهنه شهر زاهدان از این نعمت بهره‌مند بودند اما هم اینک ۲۰ درصد مردم از این نعمت برخوردار هستند.

نخعی با بیان اینکه پروژه گازکشی شهر زاهدان تا یک سال و نیم آینده به اتمام خواهد رسید، افزود: سه استان خراسان رضوی، همدان و سمنان به عنوان استان‌های معین گازرسانی در شهر زاهدان فعالیت دارند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا فرمانداری زاهدان رجایی و باهنر هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی

مشاور معاون وزیر و مسئول جهاد دامپزشکی از ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان دامپزشکی کشور، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی پس از دریافت مکتوب گزارش فعالیت‌های جهادی دامپزشکی در سال ۱۴۰۲ خورشیدی، از خدمات جهاد دامپزشکی به عنوان خدمت مؤثر سازمان دامپزشکی کشور به بهره‌برداران مناطق روستایی و عشایری صعب‌العبور تقدیر و تشکر کرده است.

امین اسدی، مشاور معاون وزیر و مسئول جهاد دامپزشکی در این خصوصی با ابراز خشنودی از این تقدیر دلگرم کننده وزیر جهاد کشاورزی خطاب به جهادگران دامپزشک اظهار کرد: این رضایتمندی عزم همکاران جهاد دامپزشکی جهت گستردگی بیشتر خدمات جهاد دامپزشکی در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نیز مزین شده است را دوچندان خواهد کرد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور در زمینه‌هایی همچون واکسیناسیون، درمان، تشخیص، آموزش و ترویج و مدیریت بیماری‌های دامی انجام داده است و در رزمایش‌های جهاد دامپزشکی از ظرفیت‌های دیگر ارگان‌های دولتی و غیردولتی، سپاه و بسیج و گروه‌های جهادی، برای تسریع خدمت‌رسانی به مناطق صعب‌العبور استفاده می‌شود.

لازم به ذکر است؛ از آنجا که کنترل بیماری‌های دام و طیور از جمله وظایف سازمان دامپزشکی است، سازمان دامپزشکی کشور در سالی که مزین به نام جهش تولید با مشارکت مردم است، با توسعه کمی و کیفی خدمت جهاد دامپزشکی به تولیدکنندگان می‌تواند در اجرای سیاست‌های این سازمان برای کشف استعداد و ظرفیت‌های گروه‌های جهادی در مناطق روستایی و خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی به تولیدکنندگان مناطق روستایی و عشایری کشور استفاده بهینه کند.

کد خبر 747162

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون موثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقاء سلامت
  • فناوری در خدمت جنایت
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»