Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@06:58:22 GMT

کاهش قیمت رب گوجه در روزهای آتی

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۹۵۴۷

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مکلف شد با توجه به کاهش نرخ گوجه‌فرنگی نسبت به اصلاح نرخ رب گوجه‌فرنگی اقدام و قیمت اصلاحی در سامانه ۱۲۴ اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش صدای ایران از ایسنا، ستاد تنظیم بازار با توجه به کاهش قیمت گوجه فرنگی و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان و از بین رفتن انگیزه تولید این محصول در سالهای آتی، سازمان مرکزی تعاون روستایی را مکلف کرد نسبت به خرید حمایتی گوجه‌فرنگی در قالب ساز و کارهای تعریف شده برای آن سازمان اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سقف قیمت تعیین شده ۱۱۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم تحویل درب مراکز خرید است و پیش‌بینی شده است سازمان تعاون روستایی با عقد قرارداد با کارخانجات رب سازی نسبت به فروش گوجه‌فرنگی خریداری شده و یا فرآوری آن اقدام کند.

همچنین سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف به تأمین و اختصاص منابع مورد نیاز برای اجرای طرح فوق از طریق بانکهای عامل هستند.

بر اساس این گزارش عملیات خرید حمایتی با قیمت مصوب تا زمان تعدیل و تثبیت قیمت به تشخیص وزارت جهاد کشاورزی ادامه خواهد داشت.

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مکلف به محاسبه هزینه های تبعی اجرای طرح برای تأمین هزینه های مذکور از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور است.

بر اساس این گزارش مقرر شد، دفتر مقررات صادرات و واردات با دعوت از سازمان ملی استاندارد و سازمان غذا و دارو نسبت به تعریف استانداردهای مورد نیاز برای صادرات رب گوجه فرنگی در قالب نوع بسته بندی، احجام بسته بندی و... اقدام تا مقدمات لازم برای صدور مجوز صادرات رب گوجه‌فرنگی در احجام بالاتر از ۳ و ۵ کیلوگرمی فراهم شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: رب گوجه گوجه فرنگی صدای ایران رب ایران صدا قیمت رب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفترچه انتخاب رشته دکتری اصلاح شد

به گزارش قدس آنلاین، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره ۲) آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای یاد شده  به اطلاع می رساند، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون فوق می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه‌ راهنمای فوق و مندرجات این اطلاعیه، تا پایان روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. 

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • قیمت طلا و سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دفترچه انتخاب رشته دکتری اصلاح شد
  • خرید توافقی گوجه فرنگی صنعتی در استان بوشهر
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی در میادین میوه و تره‌بار
  • کاهش ۹۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در یک روز
  • خیانت «پادشاه گوجه فرنگی» به فلسطین
  • سکه به کانال ۴۳ میلیون تومان وارد شد
  • کاهش یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی قیمت سکه
  • قیمت طلا و سکه امروز یکم اردیبهشت ۱۴۰۳