Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@14:13:27 GMT

سومین دوره رویداد تهران هوشمند برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۹۶۰۵

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، روزهای ابتدایی هفته تهران هوشمند از سیزدهم تا پانزدهم آذر ۱۳۹۸ به برگزاری سومین چالش نوآوری تهران هوشمند (هکاتون) اختصاص خواهد داشت.

افتتاح مراکز نوآوری، برپایی گذر نوآوری در پایتخت، برگزاری رویداد دیگری از سلسله رویدادهای اینوتهران و رونمایی از پروژه‌های تهران هوشمند از جمله برنامه‌های این هفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر بخش‌های در نظر گرفته شده برای این هفته، افتتاح مرکز زندگی هوشمند، برپایی نمایشگاه نیازهای فناورانه شهرداری، رونمایی از فن بازار شهری، تور بازدید از رصدخانه شهری و موزه نقشه تهران، نشست مدیران کلان شهرها و همچنین گردهمایی روسای شورایاری‌ها است.

اولین کنفرانس تهران هوشمند نیز در این هفته و در روزهای ۱۸ و ۱۹ آذرماه با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این کنفرانس ارتقای سطح علمی این رویداد و بررسی روش‌های هوشمند مدیریت شهری با شیوه‌های داده محور است.

همایش و نمایشگاه دو روزه «تهران هوشمند» نیز در روزهای هجدهم و نوزدهم آذرماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد. محورهای این همایش داده‌ باز و حکمروایی هوشمند شهری- آگاه سازی، آموزش و توانمند سازی شهروندان در حوزه شهر هوشمند- مشارکت ذینفعان، بهره‌وری و اقتصاد پایدار مبتنی بر داده- شهر نوآور و توسعه کسب و کارهای فناورانه بر پایه داده است.

از دیگر محورهای این همایش می‌توان به کلان داده، داده کاوی و استخراج داده‌های سودمند و قابل اعتماد-شهر هوشمند و شاخص‌های ارتقای کیفیت زندگی در شهرها- توسعه پایدار و چالش‌های محیط زیست شهری-جا به‌جایی هوشمند، مدل‌سازی و تحلیل داده‌های حمل و نقل شهری- کاربردها و روندهای مبتنی بر هوش مصنوعی در خدمات شهر هوشمند اشاره کرد.

افتتاحیه همایش دو روزه «تهران هوشمند» با حضور مدیران ارشد شهری و دولتی همراه است و برگزاری پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی، مسابقات استارت‌آپ‌ها در حوزه مدیریت شهری و شهر هوشمند، نشست تجربه فناوری و درس‌های استارت‌آپی، نشست مدیران کلانشهرها، سیتی تاک (city talk)، کافه سرمایه و برپایی نمایشگاه استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور از دیگر برنامه‌های این همایش ۲ روزه است.

شرکت در سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» از لینک smart.tehran.ir امکان پذیر است.

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اقتصاد حمل و نقل شهرداری شهرداری تهران موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان اظهار داشت: هزار کودک سنندجی که عموما در محله‌های حاشیه شهر زندگی می‌کنند ۱۶ فروردین به یاد کودکان مظلوم غزه در همایشی با عنوان «پیک عبادت» به همراه خانواده هایشان گردهم می‌آیند تا در ماه مبارک رمضان با رنج کودکان فلسطینی همدردی و از آنها حمایت کنند.

حمیدرضا گوهری افزود: این همایش ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه در محل سالن آزادی سنندج برگزار می‌شود.

وی گفت: دختران و پسران کردستانی با لباس محلی در این همایش گردهم می‌آیند تا اعلام کنند فرزندان امام شافعی (ره) در کردستان در بهار قرآن به یاد کودکان و نوجوانان غزه زادگاه امام شافعی (ره) هستند.

به گفته گوهری، پیش بینی شده مجری برنامه مجری برنامه خاله شادونه (ملیکا زارعی) می‌باشد علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، اهدای کتاب و برنامه‌های ویژه افطاری و افطار همزمان یک هزار کودک حاضر در همایش برگزار شود.

 برنامه ریزی شده که کودکان و خانواده‌های شان با اتوبوس‌های شهرداری از ایستگاه‌های مشخص شده به محل برگزاری همایش منتقل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • ۱۰ رویداد مهم ورزشی برای ایران سال ۱۴۰۲
  • درآمد شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ از ۱۰۴ هزار میلیارد تومان عبور کرد
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • سامانه ۱۳۷ پلی دوطرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری
  • انقلاب شهری با حرکت به سمت محله‌های هوشمند
  • برگزاری دهمین دوره جشنواره سبزه‌آرایی، سفره هفت‌سین و پخت شیرینی و کلوچه محلی در ملایر
  • دستیابی به پایداری با مدیریت هوشمند ترافیک در شهر آمریکایی
  • همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ در اراک برگزار می‌شود