Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: بنده تاکید می‌کنم هرگونه تبلیغات رسمی زودهنگام برخلاف قانون بوده و با متخلفان برابر با قانون برخورد خواهد شد. ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمود ثمینی شامگاه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه درمورد برگزاری انتخابات سالم در استان اظهار داشت: بنده علاوه بر وظایف متنوع در حوزه‌های سیاسی، نشاط اجتماعی و پدافند غیرعامل وظیفه و رسالت دیگری نیز دارم آن هم برگزاری انتخاباتی سالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: تمام مقدمات انتخابات تمهید شده و تمام مدیران، فرمانداران و بخشدارانی که به هر شکلی توسط توصیه و پیشنهادات برخی از نمایندگان منصوب شده‌اند باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند.

کهگیلویه و بویراحمد تشنه کار است؛ رسانه‌ها فضای استان را انتخاباتی نکنندیاسوج| هیچ مدیری حق دخالت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را نداردمرکزی| هیئت نظارت بر انتخابات مجموعه توصیه‌پذیر نیست+فیلم

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان بابیان اینکه هیچ نگرانی درمورد برگزاری انتخابات سالم وجود ندارد، عنوان کرد: انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در استان در کمال امنیت، صحت و آرامش برگزار خواهد شد.

وی ضمن تاکید به اینکه تبلیغات زودهنگام برای تمامی کاندیداهای انتخاباتی ممنوع است، بیان کرد: بنده تاکید می‌کنم هرگونه تبلیغات رسمی زودهنگام برخلاف قانون بوده و با متخلفان برابر با قانون برخورد خواهد شد.

ثمینی تصریح کرد: تبلیغات رسمی برای کاندیداها در هفته آخر برگزاری انتخابات است و هر کسی بخواهد به تبلیغات آشکار زودهنگام دامن بزند متخلف است.

وی به نقش مهم رسانه‌ها در توسعه استان اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها ما را در راستای توسعه استان کمک کنند زیرا ما برای خدمت آمده‌ایم و علاقه‌مند هستیم که تمام گروه‌ها و طیف‌ها ما را در جهت پیشرفت استان کمک کنند. رسانه‌ها در جهت آرامش‌بخشی جامعه گام بردارند زیرا می‌توانند سبب ایجاد فعالیت‌های بانشاط شوند.

معاون استانداری لرستان ضمن اشاره به توقف جلسات شورای اطلاع‌رسانی در استان اظهار داشت: شورای اطلاع‌رسانی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بار دیگر راه‌اندازی خواهد شد و در خدمت اصحاب رسانه خواهیم بود.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۹۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برای کاهش آسیبهای فضای مجازی و آشناسازی نوجوانان و جوانان نسبت به این آسیبها، دوره های سواد رسانه و طرح «منیر» توسط این اداره کل با همکاری آموزش و پرورش در شهرستانهای مختلف در دست اجرا است.

 

حجت الاسلام صاحبقرانی امروز در خواف افزود: در کنار این مساله در قالب مرکز رسانه ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها از ظرفیتهای بومی برای آشنایی نوجوانان و جوانان و دانش آموزان و دانشجویان نسبت به آسیبهای فضای مجازی بهره گرفته می شود و سطح آگاهی های عمومی افزایش می یابد.

 

 وی ادامه داد: محتواسازی برای فعالان فضای مجازی در عرصه مقابله با ترفندهای فرهنگی دشمنان و آسیبهای این بخش از دیگر رویکردهای اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی