Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@12:51:45 GMT

حذف کامل پست «قائم مقامی» در شهرداری

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۹۷۵۱

حذف کامل پست «قائم مقامی» در شهرداری

معاون برنامه‌ریزی شهرداری و سرپرست معاونت منابع انسانی از حذف کامل پست «قائم مقامی» در شهرداری خبر داد و در مورد فعالیت برخی از قائم مقامان سابق توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ایسنا، حامد مظاهریان صبح امروز در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر حذف پست قائم مقام در شهرداری تهران با بیان این‌که پست قائم مقام حذف شده است، گفت: این پست با همه ملزومات در شهرداری حذف شده و در سلسله مراتب اداری شهرداری پستی به نام قائم مقامی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که برخی قائم مقامان هنوز در شهرداری وجود دارند و فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: قائم مقام فردی است که همه اختیارات معاون و یا رییس همچون حق امضاء، حق نظارت و غیره را داشت و در زمانی که معاون نبود ریاست سازمان یا معاونت مربوطه را برعهده داشت.

معاون برنامه‌ریزی شهرداری و سرپرست معاونت منابع انسانی در ادامه با بیان این‌که قائم مقامان افرادی کارکشته و با نفوذی هستند که همه اختیارات معاون را داشته و کارهای معاون و رییس را در غیاب آنها انجام می‌دادند، گفت: ممکن است معاونین و روسا متناسب با برنامه‌هایی که دارند از این افراد استفاده کنند اما به طور قطع بگویم که پست قائم مقامی در شهرداری وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص خاموشی پل خواجو

مهدی بقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص خاموشی شب گذشته در پل خواجو اظهار کرد: خاموشی کامل پل خواجو نبوده و قسمتی از جنوب پل دچار خاموشی شده بود.

وی با بیان اینکه هنوز علت دقیق خاموشی مشخص نیست، افزود: کارکنان بخش نت شهرداری همراه با کارکنان اداره برق شهرستان در حال بررسی دقیق خاموشی هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه احتمالاً ۲ کابل برق رسانی دچار آسیب شده بود، ادامه داد: این خاموشی پس از ساعتی برطرف شده است.

کد خبر 6064152

دیگر خبرها

  • استقبال پمپئو از احتمال معاونت ترامپ در انتخابات سال جاری
  • توقیف وانت‌بارهای متخلف در کرج
  • مدارس فارس میزبان بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • نیویورک‌تایمز: آمریکا نخواست اطلاعات کامل تهدید تروریستی را به روسیه بدهد
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری در خوزستان
  • مسافران حرمت ماه رمضان را نگه دارند
  • لایحه جامع منابع انسانی تهیه و مشخص شود
  • توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص خاموشی پل خواجو
  • اختلال در عملکرد پیام رسان بله برطرف شد
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)