Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:23:26 GMT

راشفورد هم هدف حمله نژادپرست‌ها قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۹۹۸۰

راشفورد هم هدف حمله نژادپرست‌ها قرار گرفت

مهاجم منچستریونایتد بعد از آن که در بازی برابر کریستال پالاس پنالتی خود را از دست داد هدف حمله نژادپرست‌ها در توئیتر قرار گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد در خانه با نتیجه ۲ بر یک برابر کریستال پالاس شکست خورد. این اولین باخت یونایتد در این فصل لیگ برتر انگلیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیل جیمز تنها گل یونایتد را به ثمر رساند.

مارکوس راشفورد در این دیدار یک ضربه پنالتی را از دست داد. هفته قبل بود که در بازی یونایتد و ولورهمپتون، پل پوگبا ضربه پنالتی تیمش را از دست داد تا در توئیتر مورد حمله نژادپرست‌ها قرار گیرد؛ اتفاقی که بازخورد شدیدی در محافل ورزشی انگلیس داشت و باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد در همکاری با پلیس، هویت افرد توهین کننده را مشخص خواهد کرد.

دوباره بعد از بازی با کریستال پالاس این بار نوبت به مارکوس راشفورد رسید تا او نیز مورد حمله نژادپرست‌ها قرار بگیرد. بسیاری از کاربران در توئیتر بعد از این دیدار به مارکوس راشفورد حمله کردند و توهین‌های زیادی به این بازیکن تیم ملی انگلیس کردند. 

منچستریونایتد اکنون بعد از سه هفته از رقابت‌های لیگ برتر با ۴ امتیاز در میانه‌های جدول رده بندی قرار گرفته و به نظر می‌رسد امسال نیز سولسشایر کار سختی با این تیم در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مارکوس راشفورد تیم فوتبال منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم

دیدار تیم‌های منچستریونایتد و شفیلد یونایتد در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس با برتری منچستریونایتد به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستریونایتد و شفیلد یونایتد شامگاه _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچستریونایتد به‌پایان رسید.

دو گل شفیلد یونایتد را جیدن بوگل و بن بریرتون به‌ترتیب در دقایق ۳۵ و ۵۰ به‌ثمر رساندند.

هری مگوایر در دقیقه ۴۲، برونو فرناندز در دقایق ۶۱ (از روی نقطه پنالتی) و ۸۱ و راسموس هویلوند در دقیقه ۸۵ برای منچستریونایتد گلزنی کردند.

خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد کد خبر 747725

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد
  • تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد