Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@16:27:24 GMT

مسی دومین بازی بارسلونا را هم از دست داد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۰۰۰۷

مسی دومین بازی بارسلونا را هم از دست داد

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از نشریه آس، لیونل مسی به بازی امشب (یکشنبه) بارسلونا مقابل بتیس در هفته دوم لالیگا نخواهد رسید.

مسی که در اردوی پیش فصل بارسایی‌ها آسیب دید، اولین بازی این فصل تیمش را هم به سبب همین مصدومیت از دست داده بود و روز گذشته هم در تمرینات آبی‌و‌اناری‌ها شرکت نداشت. به همین دلیل نام او در فهرست 18 نفره بارسلونا برای مصاف امشب مقابل بتیس که اولین بازی خانگی تیمش هم هست، قرار داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر مسی، کارلس آلنیا، هافبکی که در بازی قبلی بارسلونا مقابل بیلبائو حضور داشت هم به دلیل مصدومیت بازی امشب تیمش را از دست داده است. در همین حال ارنستو والورده، سرمربی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها نام آرتور ملو و آرتورو ویدال را در فهرست قرار داده است.

فهرست 18 نفره بارسلونا برای بازی امشب به شرح زیر است:

تراشتگن، پنیا، سمدو، اومتیتی، لنگل، پیکه، آلبا، جونیور فیرپو، دیونگ، بوسکتس، راکیتیچ، سرخی روبرتو، آرتور ملو، ویدال، گریزمان، رافینیا،‌پرس و آنسو فاتی

بارسلونا امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه نوکمپ به مصاف رئال بتیس می‌رود.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!

به گزارش قدس آنلاین، اگر بازی امشب منچسترسیتی – رئال‌ مادرید و بایرن ‌مونیخ – آرسنال حتی به اندازه نیمی از مسابقه هفته گذشته این تیم‌ها پرحادثه و جذاب باشد، باز هم برای طرفداران بی‌طرف فوتبال فوق‌العاده خواهد بود. پس از تساوی ۳-۳ دو تیم رئال و سیتی در سانتیاگو برنابئو، امشب در ورزشگاه اتحاد، سیتیزن‌ها امید بیشتری برای کسب پیروزی و صعود به مرحله بعد دارند. سیتی در ابتدای هفته موفق شد در لیگ برتر انگلیس حریف خود لوتون را ۵-۱ در هم بکوبد تا با توجه به شکست غیرمنتظره آرسنال و لیورپول به صدر جدول تکیه بزند.

شاگردان پپ گواردیولا با وجود اینکه در مقاطعی در این فصل از عدم ثبات رنج می‌بردند اما بارها نشان داده‌اند در مواقع حیاتی کار خود را به بهترین صورت به انجام می‌رسانند و اکنون روحیه بالایی هم دارند. اگر روز کوین دی‌بروین و ارلینگ هالند باشد، آبی‌آسمانی‌پوشان غیرقابل مهار خواهند بود و رئال باید در بهترین حالت خود برای داشتن هرگونه شانسی در راه صعود به نیمه‌نهایی باشد. سپیدپوشان هم در لالیگا شرایط خوبی دارند و ابتدای هفته در زمین مایورکا پیروز شدند تا همچنان شانس اصلی قهرمانی محسوب ‌شوند، اما برای آن‌ها موفقیت در لیگ قهرمانان همیشه به عنوان یک وظیفه به حساب می‌آید. امشب آنچلوتی از حیث آمادگی بازیکنانش نیز شرایط بسیار بهتری نسبت به هفته‌های گذشته دارد و به جز کورتوآ و آلابا که فصل را از دست داده‌اند و شوآمنی که محروم است، تنها به رودریگو به عنوان ابهام برای رسیدن به بازی نگاه می‌کند. صحبت از شرایط خوب از لحاظ مصدومان شد و باید گفت من‌سیتی نیز خبرهای بسیار خوبی شنیده است؛ واکر، استونز و آکه همگی برای این بازی در دسترس هستند تا پپ تقریباً هیچ مصدوم و محرومی برای امشب نداشته باشد.

بایرن – آرسنال، راهی برای بازگشت

بعد از بازی کاملاً برابر و نزدیک دو تیم آرسنال و بایرن که در لندن با نتیجه ۲-۲ رقم خورد، امشب برای هرکدام از دو تیم این شانس فراهم است تا طلسم حذف شدن در این مرحله را شکسته و به نیمه‌نهایی راه یابند. بایرن بعد از قهرمانی در سال ۲۰۲۰، سه دوره پیاپی است که در این مرحله حذف می‌شود و آرسنال هم از سال ۲۰۰۹ نتوانسته به جمع چهار تیم پایانی اروپا راه یابد. این هفته اوضاع در لیگ‌های داخلی هم نه برای آرسنال و نه برای بایرن جالب نبود. ابتدای هفته توپچی‌ها در خانه خود با نتیجه ۲-۰ به استون ویلا باختند تا بعد از هفته‌ها جایگاه نخست خود را در جدول به من‌سیتی تقدیم کنند.

بایرن هم روز یکشنبه شاهد بالا رفتن جام قهرمانی بوندس‌لیگا توسط بایرلورکوزن و پایان دادن به ۱۱ سال حکمرانی آن‌ها در آلمان بود. پیروزی در بازی امشب و صعود به نیمه‌نهایی برای توخل و آرتتا با توجه به شرایط لیگ‌های داخلی که برای بایرن قطعاً و برای آرسنال احتمالاً از دست رفته، بسیار مهم است و می‌تواند راهی برای بازگشت از یک فصل ناامیدکننده به فصلی خوب باشد. کینگزلی کومان در بازی ابتدای هفته مقابل کلن به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد تا در کنار سرج گنبری، ساشا بوی و بونا سار و البته آلفونسو دیویس که محروم است از سکوهای آلیانز آرنا بازی امشب را تماشا کنند. از لحاظ مصدومیت، ابتدای هفته برای آرسنال هم زیاد جالب نبود جایی که مهره تأثیرگذار آن‌ها یعنی مارتین اودگارد مصدوم شده و شاید به بازی امشب نرسد، اما به جز او، آرتتا ترکیب کاملی از بازیکنان را در اختیار خواهد داشت.

امیرمحمد سلطان پور

دیگر خبرها

  • نصرتی در دومین تجربه سرمربیگری تراکتور
  • دفاع تمام قد سارا گوندوعان از همسرش؛ ذهنیت گوندوعان، ذهنیت برنده سه‌گانه است / عکس
  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • آرتتا: درد شکست امشب هرگز از بین نمی‌رود
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت! +عکس
  • اخراج مرگبار بارسلونا؛ امشب نگذارید بچه‌ها بخوابند، سیتی-رئال این‌جاست!
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم
  • لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی
  • اشتباه عجیب بارسایی‌ها: حمله به اتوبوس خودی!