Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به بهره برداری از ۱۳ طرح صنعتی و پروژه عمرانی در هفته دولت گفت: عمده‌ترین تولیدات این واحد‌های صنعتی شامل سیم و مفتول ساده کربنی، جعبه کارتن، روکش پی وی سی، انواع تینر، ساخت آنواع ماشنی آلات بسته بندی، پست برق سیار، سیم و کابل، بسته بندی حبوبات و غلات است که در شهرک‌های صنعتی کاسپین ۱ و ۲، لیا، خرمدشت، آراسنج و آوج مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانپور افزود: با اجرای این طرح برای ۳۵۴ نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

خانپور افزود: همچنین در این مدت کلنگ احداث ۴ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۷ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۷۷۸ نفر به زمین زده می‌شود.

او در ادامه از بهره برداری پروژه شبکه آب توسعه شهرک صنعتی لیا با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

انتهای پیام/ک

آغاز ساخت ۴ واحد صنعتی  در استان قزوین 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد

به گزارش جام جم آنلاین تهران،مظفری دادستان فیروزکوه در این  خصوص گفت : این واحد تولیدی متعهد شد تا ظرف مدت ۶ ماه تصفیه خانه در حال ساخت خود را به بهره برداری برساند و تا قبل از آن هم نسبت به رفع بوی نامطبوع تا کمتر از یکماه آینده اقدام کند. 

رئیس دادگستری فیروزکوه نیز در ادامه بیان داشت: ما تلاش داریم تا کارخانه به فعالیت خود ادامه دهد اما این موضوع نباید موجب تضییع حقوق عامه شود. 

درزی افزود : باید فرآیند تولید کارخانه به گونه ای برنامه ریزی شود تا علاوه بر حفظ راندمان تولید ، از انتشار بوی نامطبوع و نارضایتی مردم هم جلوگیری شود.  

دیگر خبرها

  • شناسایی ۸۰ واحد نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری
  • کمبود نیروی کار در واحد‌های تولیدی قم
  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود