Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،محمود ثمینی  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: بنده تاکید می‌کنم هرگونه تبلیغات رسمی زودهنگام برخلاف قانون بوده و با متخلفان برابر با قانون برخورد خواهد شد.

محمود ثمینی شامگاه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه درمورد برگزاری انتخابات سالم در استان اظهار داشت: بنده علاوه بر وظایف متنوع در حوزه‌های سیاسی، نشاط اجتماعی و پدافند غیرعامل وظیفه و رسالت دیگری نیز دارم آن هم برگزاری انتخاباتی سالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام مقدمات انتخابات تمهید شده و تمام مدیران، فرمانداران و بخشدارانی که به هر شکلی توسط توصیه و پیشنهادات برخی از نمایندگان منصوب شده‌اند باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان بابیان اینکه هیچ نگرانی درمورد برگزاری انتخابات سالم وجود ندارد، عنوان کرد: انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در استان در کمال امنیت، صحت و آرامش برگزار خواهد شد.

ثمینی ضمن تاکید به اینکه تبلیغات زودهنگام برای تمامی کاندیدا‌های انتخاباتی ممنوع است، بیان کرد: بنده تاکید می‌کنم هرگونه تبلیغات رسمی زودهنگام برخلاف قانون بوده و با متخلفان برابر با قانون برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: تبلیغات رسمی برای کاندیدا‌ها در هفته آخر برگزاری انتخابات است و هر کسی بخواهد به تبلیغات آشکار زودهنگام دامن بزند متخلف است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به نقش مهم رسانه‌ها در توسعه استان اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها ما را در راستای توسعه استان کمک کنند، زیرا ما برای خدمت آمده‌ایم و علاقه‌مند هستیم که تمام گروه‌ها و طیف‌ها ما را در جهت پیشرفت استان کمک کنند. رسانه‌ها در جهت آرامش‌بخشی جامعه گام بردارند، زیرا می‌توانند سبب ایجاد فعالیت‌های بانشاط شوند.

ثمینی ضمن اشاره به توقف جلسات شورای اطلاع‌رسانی در استان اظهار داشت: شورای اطلاع‌رسانی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بار دیگر راه‌اندازی خواهد شد و در خدمت اصحاب رسانه خواهیم بود.

انتهای پیام/ر

ممنوعیت تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در لرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال ایکس در هند

ایتنا - ایکس دستور کمیته انتخابات هندوستان را اجرا نکرد و برخی از پست های سیاسی سیاستمداران این کشور را در پلتفرم خود همچنان حفظ کرد.
شبکه اجتماعی ایکس دیروز دستور کمیسیون انتخابات هند برای حذف برخی پست های حاوی محتوای سیاسی سیاستمداران هندی انتخاب شده، احزاب سیاسی و کاندیداهای مناصب دولتی را اجرا نکرد و برخی پست ها را در پلتفرم نگه داشت.

به گزارش ایتنا از مهر، پلتفرم ایکس اعلام کرد با دستورات کمیته انتخابات مخالف است. ایکس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از کمیسیون انتخابات هندوستان می خواهیم تمام دستورات حذف محتوای خود را در آینده منتشر کند.

این در حالی است که هند حدود یک میلیارد شهروند واجد شرایط رای دهی را دارد و قرار است جمعه بزرگترین انتخابات جهان را برگزار کند.

این تنها کارزار ایکس در جهان نیست. چندی قبل بی توجهی ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی ایکس به دستور قاضی برزیلی برای حذف برخی حساب های کاربری دردسرساز شد. ماسک دستور آلکساندر دی موارئس قاضی دادگاه عالی مبنی بر مسدودسازی برخی حساب های کاربری را به چالش کشید. او اعلام کرد پلتفرم ایکس این ممنوعیت را لغو می کند زیرا غیرقانونی است و از مورائس خواست تا استعفا دهد.

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان
  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • جنجال ایکس در هند
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد