Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه لواسان گفت: ساخت شهرک باستی هیلز اولش همراه با تخلف بوده، وسطش تخلف بوده و آخرش نیز با تخلف به پایان رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید سعید لواسانی، امام جمعه شهر لواسان در گفتگو با میزان، در رابطه با شهرک لاکچری باستی‌هیلز واقع در منطقه لواسان، اظهار داشت: قضیه باستی‌هلیز با سایر مناطق لواسان فرق می‌کند چرا که یک شهرک خاص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لواسانی ادامه داد: اکثر مالکان شهرک باستی‌هیلز ساکنان دائم آن نیستند و بیشتر در ایام تعطیل و آخر هفته‌ها به اینجا می‌آیند.   ۱۶ خانوار در باستی‌هیلز زندگی می‌کنند   وی افزود: طبق آماری که خود مسئولان شهرک باستی هلیز داده‌اند، تنها ۱۶ ویلا در این شهرک ساکن دائم دارد و سایر ویلا‌ها برای افرادی است که در جای دیگر سکونت دارند و برای تفریح به این شهرک می‌آیند.   اول تا آخر باستی‌هیلز تخلف بوده است   امام جمعه لواسان با بیان اینکه باستلی هیلز در حریم شهر نیست، تاکید کرد: مسئله باستلی‌هیلز خیلی پیچیده است.   وی تصریح کرد: از همان زمانی که پروانه ساخت برای شهرک باستی‌هیلز صادر شده، تخلف صورت گرفته است.   لواسانی تاکید کرد: باستی هیلز اولش همراه با تخلف بوده، وسطش تخلف بوده و آخرش نیز با تخلف به پایان رسیده است.   ویلای ۷۰۰ میلیارد تومانی   در مورد باستی هیلز و عجایب آن زیاد گفته و نوشته‌اند.   از مالک اولیه آن که از بزرگان صنعت پتروشیمی و ثروتمندان ایران است، تا فرزند مالک که به جای خیل عظیم جوانان ایرانی، یک تنه خرج می‌کند و دنیا را به هیچ می‌انگارد.   از تخلفات عجیب و غریب باستی هیلز که از ابتدا تا انتهای ساخت آن روی داده است تا ویلا‌هایی که قیمت برخی از آن‌ها تا ۷۰۰ میلیارد تومان نیز تخمین زده می‌شود.     اگر بخواهیم از باستی‌هیلز لواسان، رقیب بورلی‌هیلز لس‌آنجلس بگوییم و بنویسیم، حرف بسیار و زبان قاصر است.   برای آن‌که بیشتر بدانید نام باستی‌هیلز را جستجو کنید...   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید

دکتر ابراهیم خالقی گفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، زنده یاد «ام البنین حق بین»، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

وی ادامه داد: یک کلیه این بانوی مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۳۸ ساله ساکن نیشابور که سال ها از نارسایی کلیه در رنج بود، اهدا و پیوند شد.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کبد این بانوی مرگ مغزی به بانوی ۶۰ ساله ساکن تربت حیدریه که سالها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، در بیمارستان منتصریه پیوند شد.

خالقی افزود: همچنین قرنیه‌های این بانوی مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سخاوت باورنکردنی جوان ساکن غزه در بحبوحه جنگ
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان
  • تصاویر ورزش مختلط در لواسان که باعث برکناری شد
  • مشارکت بیش از سه هزار خانوار اردکانی در طرح آموزش شهروندی
  • خودرو‌ها در این شرایط دچار تخلف ساکن می‌شوند
  • خودروها در چه شرایطی دچار تخلف ساکن می شوند
  • تمدید مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر برای بیمه رایگان
  • تخلف ساکن چیست؟  
  • بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید