Web Analytics Made Easy - Statcounter

 همتی رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی در صفحه اینستاگرامی خود گفت: طی دو الی سه ماه گذشته در پست های اینستاگرامی و مصاحبه هایی که با رسانه ها داشتم از ثبات نسبی حاکم در بازار ارز و به تبع آن در سایر بازارها یاد کرده و از کاهش تدریجی نرخ تورم ماهانه و نقطه به نقطه به عنوان نشانه های حرکت به سمت ثبات یاد کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اقتصادی- در این زمینه چند نکته را باید توضیح دهم:

۱. ثبات بازار قطعا به معنای توقف یا کاهش قیمت‌ها و رفع فشار اقتصادی بر طبقات درآمدی متوسط و پایین جامعه نیست و صرفا شکست فشار حداکثری آمریکا در نیل به اهدافش را نشان می‌دهد؛ لذا حمایت از اقشار با درآمد ثابت و پایین بایستی با جدیت پیگیری شود.

۲. در کنار برنامه ریزی‌های دولت، امید به بهبود شرایط با توجه به عزمی که در تولیدکنندگان و نیز اخبار واصله از گوشه و کنار کشور در تلاش برای رونق تولید ملی می‌رسد، به شدت نسبت به شش ماه پیش فزونی یافته است.

۳. تلاش‌ها برای افزایش درآمد‌های ارزی ناشی از صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی و مهمتر از همه صادرات غیرنفتی به روش‌های مختلف در حال گسترش است.

۴. تلاش کشور‌های همراه با تحریم برای فاصله گرفتن از اشتباه خود  و از همه مهمتر ارائه برخی از پیشنهاد‌ها برای کسب رضایت ایران جهت پذیرش مذاکره، سیگنال‌های مهمی است از پیروزی مردم ایران در صحنه مقاومت اقتصادی و نیز قدرت نمایی اش در منطقه.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بانک مرکزی فشار اقتصادی همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه آزمایشگاهی حلقه واسط میان تلاشگران عرصه سلامت است

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام سیدحیدر محمدی، به مناسبت روز آزمایشگاهیان، آمده است: سی ام فروردین، سالروز تولد حکیم جرجانی پزشک، پژوهشگر و آزمایشگر، نامدار ایرانی روز آزمایشگاه نامگذاری شده است.

بی شک در روزهای حساس شیوع کرونا، در کشور اهمیت کار و زحمات جامعه علوم آزمایشگاهی برای عموم جامعه بیشتر و ملموس‌تر به چشم آمد، جامعه آزمایشگاهی، تمام قد در کنار ملت ایران ایستاده و سرافراز و ایثارگرایانه به خدمت اهتمام ورزید.

جامعه آزمایشگاهی حلقه واسطی میان تمامی تلاشگران عرصه سلامت است و در نتیجه تلاش شبانه روزی آنان خطوط درمان و شفای درد مندان محقق گردد.

به پاس این تلاش‌ها، اینجانب فرا رسیدن روز آزمایشگاه را به تمامی همکاران خود در آزمایشگاه مرجع سازمان و معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور و همچنین کسانی که حرفه شأن علوم آزمایشگاهی است تبریک عرض کرده و برای همگی سلامت و موفقیت را آرزومندم.

کد خبر 6080921 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بازگشت بسیاری از واحد‌های کوچک و متوسط دام و طیور به چرخه تولید کشور
  • تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان
  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • ثبات بازار طلا بعد از نوسانات اخیر
  • جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • نتیجه تلاش جامعه آزمایشگاهی تحقق خطوط درمان و شفای بیماران است
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • جامعه آزمایشگاهی حلقه واسط میان تلاشگران عرصه سلامت است
  • نخستین و بالاترین نیاز جامعه امنیت است