Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حبیب شهسواری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روند احداث خانه عالم برای روحانیان در روستاها آغاز شده و برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۷۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: این اعتبارات از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه سازندگی حمزه سید الشهدا (ع) پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت: ساخت خانه‌های عالم برای روحانیان موجب توسعه فرهنگ دینی در روستاها ‌شده و یکی از مراکز نشر فرهنگ اسلامی بوده که در مناطق مختلف روستایی استان سبب پیشبرد اهداف نظام اسلامی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: افزایش حضور مبلغان در مناطق روستایی به ویژه در مناطق محروم، توسعه فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی در روستاها از اهداف احداث خانه عامل در روستاهاست.

سردار شهسواری گفت: توسعه فعالیت خانه‌های عالم موجب می‌شود روحانیان با حضور در بین مردم مشکلات آنها را حل و فصل ‌کنند.

خانه عالم در روستاها برای سکونت و فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی روحانیان اعزامی یا مستقر ساخته می‌شود؛ روحانیان با حضور فعال خود در روستاها، مردم را از مسائل دینی و اجتماعی و سیاسی روز آگاه کرده و آن‌ها را در حل مسائل و مشکلاتشان یاری می‌رسانند.

۹۹۱۸/۲۰۹۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آذربایجان غربی اجتماعی و سیاسی سبک زندگی فعالیت های فرهنگی نظام اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه دراین رابطه اظهار داشت: ۱۲ نفر از دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی به همراه اساتید دانشگاه از تصفیه خانه آب ارومیه بازدید کردند.   وی با اشاره به اینکه دانشجویان از قسمت‌های مختلف تصفیه خانه و روند تصفیه آب آشنا شدند، افزود: کارشناسان امور آب و فاضلاب در این بازدید توضیحات لازم در خصوص نوع تصفیه، کیفیت و مراحل و روند تصفیه آب را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • تقوا و خلوص نیست، شاه کلید موفقیت در مدیریت
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • راه‌اندازی واحد کاریابی در خانه کارگر آذربایجان غربی
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • شروط بنیاد مسکن مانع تخصیص «قیر رایگان» به روستاها می‌شود