Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی وزارت علوم دلایل بازنگری در قانون مقررات رسیدگی به تخلفات اعضای هیئت‌علمی را بیان کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین سیمایی صراف، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، درخصوص دلایل بازنگری قانون مقررات رسیدگی به تخلفات اعضای هیئت‌علمی گفت: حدود سه دهه از تصویب این قانون می‌گذرد و ضعف‌ها و کاستی‌های آن طی سه دهه اجرای این قانون مشخص شده، لذا تحولات جدید و تشدید تقلب‌های علمی ایجاب می‌کرد که قانون تخلفات به‌روز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیمایی صراف اظهار داشت: با ابتکار دفتر رسیدگی به تخلفات و همکاری معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت علوم ترکیب خوبی از استادان، قضات، مدیران اجرایی و برخی از اعضای باتجربه هیئت‌های رسیدگی به تخلفات کنار هم قرار گرفتند تا با در نظر گرفتن اصل استقلال دانشگاه‌ها، اصل رسیدگی منصفانه، اصل رسیدگی بدون تبعیض به تخلفات و لحاظ اصول کلی حقوقی و حفظ کرامت استادان در قانون مزبور بازنگری کرده و لایحه جدید را تدوین کنند.
وی تصریح کرد: قرار است پس از تائید این پیش‌نویس توسط مقام محترم وزارت، معاونت حقوقی و امور مجلس آن را در قالب لایحه به هیئت دولت تقدیم کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تخلفات اعضای هیئت علمی تخلفات اعضای هیئت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داده نمای قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، داده نما یا موشن‌گرافی قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، به صورت دیداری و شنیداری پیرامون قانون یاد شده توضیحاتی می‌دهد که توصیه می‌شود داوطلبان شرکت در این آزمون به جزئیات آن توجه کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد
  • داده نمای قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • ۲ روز دیگر تا کنکور ۱۴۰۳/ متخلفان کنکور چگونه مجازات می شوند؟
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • امتیاز پژوهشی تألیف کتب درسی بدست اعضای هیئت علمی افزایش می‌یابد