Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید رضا خانی رئیس هیات ورزش های سه گانه البرز روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت که این رقابت ها در رشته ۲ گانه آبی پسران و ۲ گانه زمینی دختران در شهرستان طالقان در حال برگزاری است.

پسران در رشته های شنا و دوومیدانی و دختران در رشته دوومیدانی و دوچرخه سواری در رده سنی ۱۱ تا ۱۵ سال از سوم تا هفتم شهریور ماه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ۲۰۰ نونهال پسر و ۱۸۰ ورزشکار نونهال دختر در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش سه گانه کشور شرکت دارند.

شهرستان طالقان در غرب استان البرز واقع شده است.

۷۴۱۴/ ۶۱۵۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان البرز دوچرخه سواری دوومیدانی سه گانه ورزش قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، باتوجه به سیاست های شرکت ملی صنایع مس و باشگاه صنعت مس رفسنجان و پتانسیل قابل توجه شهرستان رفسنجان در زمینه سوارکاری همچنین وجود سوارکاران با استعداد و مهیا بودن بستر مناسب و استقبال قابل توجه از این رشته ورزشی، باشگاه صنعت مس رفسنجان در فصل جدید تصمیم دارد رشته سوارکاری را به مجموعه ورزشی خود اضافه کند.

طی جلسه ای که صبح امروز سه شنبه بین حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان با رییس و اعضا هیات سوارکاری شهرستان برگزار گردید مقرر شد تا رشته بومی سوارکاری نیز در کنار سایر تیم های ورزشی مورد حمایت قرار گرفته و از ظرفیت سوارکاران بومی و وجود بیش از هفت هزار راس اسب شهرستان در این زمینه استفاده شود.

کد خبر 6079825

دیگر خبرها

  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • دعوت هشت خراسانی به تیم‌های ملی والیبال پسران و دختران
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد/ مهلت ثبت نام تا ۲۵ اردیبهشت
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد
  • آمار بالای بازماندگی از تحصیل در نوجوانان / ۷۰ درصد در دهک یک تا پنج قراردارند
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد