Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالناصر همتی، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: طی دو الی سه ماه گذشته در پست‌های اینستاگرامی و مصاحبه‌هایی که با رسانه‌ها داشتم، از ثبات نسبی حاکم در بازار ارز و به تبع آن در سایر بازارها، یاد کرده و از کاهش تدریجی نرخ تورم ماهانه و نقطه به نقطه، به عنوان نشانه‌های حرکت به سمت ثبات یاد کردم.

در این زمینه، چند نکته را باید توضیح دهم:
ثبات بازار قطعا به معنای توقف یا کاهش قیمت‌ها و رفع فشار اقتصادی بر طبقات درآمدی متوسط و پائین جامعه، نیست و صرفا شکست فشار حداکثری آمریکا، در نیل به اهدافش را نشان میدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا حمایت از اقشار با درآمد ثابت و پایین بایستی با جدیت پی گیری شود.
در کنار برنامه‌ریزی‌های دولت، امید به بهبود شرایط، با توجه به عزمی که در تولیدکنندگان و نیز اخبار واصله از گوشه و کنار کشور در تلاش برای رونق تولید ملی میرسد، به شدت نسبت به شش ماه پیش فزونی یافته است.
تلاش‌ها برای افزایش درآمدهای ارزی ناشی از صادرات نفت وفرآورده‌های نفتی ومهمتر از همه صادرات غیرنفتی به روش‌های مختلف در حال گسترش است.
تلاش کشورهای همراه با تحریم، برای فاصله گرفتن از اشتباه خود و از همه مهمتر ، ارائه برخی از پیشنهادها، برای کسب رضایت ایران، جهت پذیرش مذاکره، سیگنال‌های مهمی است از پیروزی مردم ایران در صحنه مقاومت اقتصادی و نیز قدرت نمایی‌اش در منطقه.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعا‌های رییس اسرائیل علیه ایران

آفتاب‌‌نیوز :

"اسحاق هرتزوگ" رییس رژیم صهیونیستی با تکرار ادعا‌های این رژیم درباره وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران، نسبت به تولید تسلیحات هسته‌ای توسط ایران هشدار داد.

خبرگزاری دپ‌آ آلمان گزارش داد که هرتزوگ در گفت‌وگویی با روزنامه بیلد مدعی شد: مشخصا، بزرگ‌ترین تهدید علیه ثبات در جهان، تمایل ایران برای بمب است.

ادعای هرتزوگ در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی با وجود عضو نبودن در معاهده منع اشاعه تسلیحات هسته‌ای (ان‌پی‌تی) بزرگ‌ترین زرادخانه اتمی در منطقه را دارد.
مقامات ایران تاکید کرده‌اند تولید و به‌کارگیری تسلیحات اتمی جایی در برنامه دفاعی ایران ندارد و ماهیت برنامه هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است.

رییس رژیم صهیونیستی خواستار اقدام جهانی علیه ایران در این زمینه، در صورت نیاز شد.

او بدون اشاره به فعالیت تخریبی رژیم صهیونیستی توسط برخی ریزبالگرد‌ها در روز‌های اخیر در ایران که مقامات ایران آن را بی‌اهمیت تلقی کرده و پدافند دفاع هوایی نیز با موفقیت توانست با آن مقابله کند، گفت که در "بازی شطرنج سیاست جهانی موضوع این است که مسئولانه و با خویشتن‌داری عمل کنیم. "

رییس رژیم صهیونیستی که تا کنون، علنا درباره این اقدام در ایران اظهار نظر نکرده است، با اشاره به این موضوع گفت: فکر می‌کنم بهترین کار این است که برای همه نامعلوم باشد.

هرتزوگ با نادیده گرفتن نقش ثبات‌زدای رژیم صهیونیستی در امنیت و ثبات منطقه به واسطه دهه‌ها اشغالگری، مدعی شد که ایران بی‌وقفه علیه تمدن غرب فعالیت می‌کند و به دنبال نفوذ بیشتر در خاورمیانه است و وحشت و نفرت را به سراسر جهان می‌پراکند.

او از اروپا خواست که به آنچه "تهدید واقعی علیه ثبات در جهان" و ناشی از ایران است توجه کند.

هرتزوگ در اظهاراتی ضدایرانی گفت که باید با ائتلاف ناتو با این کشور مقابله کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • فشار آمریکا و اسرائیل به قطر برای تحت فشار قرار دادن حماس
  • بلومبرگ: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران روی کاغذ می‌ماند
  • رئیس‌جمهور: مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • ادعا‌های رییس اسرائیل علیه ایران
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی خراسان رضوی