Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مرتضی رفیعی در گفتگو در خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری سومین دوره پیاپی کنفرانس ملی اطلاعات و محاسبات کوانتومی به همت دانشگاه صنعتی شاهرود در روز‌های ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه که با استقبال خوب علاقه‌مندان به این حوزه برگزار اظهار کرد: در این دوره بالغ بر ۱۱۰ نفر از پژوهشگران این عرصه مشتمل بر اعضای هیات علمی، محققان پسادکتری و دانشجویان تحصیلات تکمیلی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر اجرایی سومین کنفرانس ملی اطلاعات و محاسبات کوانتومی با اشاره به محور‌های این کنفرانس افزود: رایانش توپولوژیک، همدوسی کوانتومی، مترولوژی کوانتومی، شبیه سازی کوانتومی، ترمودینامیک کوانتومی، فرآیند‌های انتقال اطلاعات، مدل‌های رایانش کوانتومی، رمزنگاری و مخابرات کوانتومی، تحقق فیزیکی رایانه‌های کوانتومی و درهم تنیدگی، معیار‌ها و کاربرد‌های آن از جمله محور‌های این کنفرانس ملی یوده است.
وی افزود: در این کنفرانس تعداد ۲۲ مقاله به صورت شفاهی و ۴۰ مقاله بصورت پوستر ارایه شد و با توجه به داوری دقیق مقالات ارسالی، خوشبختانه کیفیت علمی مقالات ارایه شده کاملا مورد تایید متخصصان برجسته این گرایش از علم فیزیک حاضر در کنفرانس بوده است.
وی با اشاره به اعضا کمیته‌های این کنفرانس گفت: دکتر سید جواد اخترشناس از دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر علی رضا خانی از دانشگاه صنعتی شریف، دکتر مرتضی رفیعی و دکتر مصطفی عنابستانی از دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر وحید سالاری از دانشگاه صنعتی اصفهان، دکتر شهریار سلیمی از دانشگاه کردستان، دکتر اسفندیار فیضی از دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و دکتر وحید کریمی پور به عنوان دبیر از دانشگاه صنعتی شریف اعضای کمیته علمی و دکتر احسان ابراهیمی بسابی، دکتر سعید حسامی، دکتر محمد رضا شجاعی، دکتر مسلم سوهانی، دکتر مصطفی عنابستانی و دکتر مرتضی رفیعی (دبیر) به عنوان اعضای کمیته اجرایی کنفرانس فعالیت نمودند.
رفیعی در پایان از کلیه همکاران و مجموعه عوامل دانشگاه صنعتی شاهرود بابت تمامی زحماتی که در برگزاری این کنفرانس کشیدند تشکر و قدردانی کرد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود دانشگاه صنعتی شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته حقیقت‌یـاب برای خانم دکتر جوان | نوشدارو بعد از مرگ پرستو

در جلسه فوق‌العاده هیات رئیسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره خودکشی همکاران فوت شده با اولویت موضوع دکتر پرستو بخشی اعلام شد.

به گزارش فانا، مصوبات جلسه فوق‌العاده هیات رئیسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور درباره فوت دکتر پرستو بخشی به شرح زیر اعلام شد:

١- تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره خودکشی همکاران فوت شده با اولویت موضوع دکتر پرستو بخشی

٢- الزام و پیگیری عملی معاونت انتظامی و دادسرا‌های انتظامی سازمان و شهرستان‌ها در ورود به پرونده‌های مربوطه و برخورد انتظامی با خاطیان و مقصران احتمالی و جلوگیری از رخداد حوادث مشابه

٣- مکاتبه و رایزنی با مقام‌های عالیه کشور برای اصلاح برخی رویه‌های ناصواب سیستم آموزشی و کاری حاکم بر شرایط دستیاران و پزشکان مشمول خدمت ضریب کا و حل مشکلات مربوطه از طریق احتساب دوران دستیاری به عنوان شغل و نیز حفظ کرامت و منزلت و شان همکاران

دیگر خبرها

  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • کسب موفقیت در مواجهه با انتشار اطلاعات نادرست
  • بهترین مارک کمپرسور در بازار کدام است؟
  • ◄ فرودگاه کیش سومین فرودگاه پرتردد در ایام نوروز سال ۱۴۰۳
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یـاب برای خانم دکتر جوان | نوشدارو بعد از مرگ پرستو
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره فوت خانم دکتر جوان
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره فوت دکتر پرستو بخشی
  • افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند