Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان و مدیر کل میراث فرهنگی این استان با ایشان گفت : در استان ظرفیت بالایی برای اجرای برنامه های فرهنگی وجود دارد که با تجمیع این ظرفیت ها میتوان کارهای فاخری انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به برنامه فصل شیدایی در شهرستان سمنان افزود : اگر در استان سمنان کار فاخر هنری تولید شود مردم استقبال می‌کنند.
سرهنگ دامغانی با اشاره به اینکه حوزه گردشگری نیز در استان سمنان نیاز به فعالیت بیشتر دارد تصریح کرد : باید با رونق گردشگری همه بتوانند از ظرفیت های آن استفاده کنند و خانواده ها آسیب نبینند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پایان گفت : در بحث خدمات اجتماعی می توان با همکاری میراث فرهنگی اشتغال زایی خوبی ایجاد کرد.
مهدی جمال مدیرکل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان سمنان نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت گفت : این سازمان در راستای بسیج حاضر به همکاری کامل است و تمام امکانات را در اختیار بسیج قرار می دهد.
او با بیان اینکه با بی بندوباری در حوزه گردشگری مخالف هستیم و به شدت برخورد می کنیم افزود : در راستای توسعه بنیان های اقتصادی حاضر به همکاری با سپاه هستیم.
جمال در پایان گفت : در مشاغل خانگی و صنایع دستی نیز حاضر به همکاری با سازمان بسیج کارمندان هستیم.
سرهنگ مرتضی دهرویه رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان نیز در این جلسه گفت : تعامل خوبی با اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان وجود دارد و در تعامل با شهرستان ها نیز ظرفیت بیشتری وجود دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • استفاده حداکثری از ظرفیت «اسکاپ» برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای کشور
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • «اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد