Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@16:12:40 GMT

دیر کرد و جریمه واحدهای تولیدی رفسنجان بخشوده می شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۰۶۵۷

دیر کرد و جریمه واحدهای تولیدی رفسنجان بخشوده می شود

به گزارش ایرنا احمد انارکی محمدی شامگاه شنبه در نشست شورای اداری رفسنجان افزود: مجلس با همکاری دولت در سال رونق تولید حمایت های قانونی لازم را از واحدهای تولیدی و کارگاههای صنعتی در راستای تحقق شعار سال خواهد داشت.

وی با اشاره به افزایش نرخ ارز از ۴۲۰۰ تومان به ۲۰ هزار تومان تصریح کرد: در این عرصه تعدادی از دلالان برای به دام انداختن افراد نقشه کشیدند به طوری که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان دولت یارانه کالای اساسی را پرداخت می کند اما این کالاها با ۴۸ درصد تورم به صورت قاچاق خارج می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انارکی محمدی بیان کرد: خوشبختانه با ورود رئیس قوه قضاییه و دستگاه قضا به این مقوله و با نگاه عدالت محوری دست رانت خواران و مفاسد اقتصادی کوتاه شد و موضوع هنوز تا ریشه کن شدن فساد ادامه دارد.

انارکی محمدی در بخش دیگری از سخنانش به بحث اشتغال پرداخت و افزود: اساس کار ما ایجاد  اشتغال برای افراد جویای کار به ویژه جوانان است، نسبت به آمار دنیا ۵۹ درصد از خانواده های دارای شغل در ایران از قشر ضعیف هستند که نیاز به حمایت دارند و نشان می دهد که این خانواده ها نیاز به حمایت دارند و باید به فکر کارآفرینی باشیم، ضمن اینکه  ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در کشور در انتظار شغل هستند.

انارکی محمدی گفت: طی دو مرحله امسال ۸۰۰ نفر در مس سرچشمه از همه مناطق به عدالت انتخاب و به کار گرفته می شوند.

وی همچنین با اشاره به اینکه جاده های رفسنجان بسیار خطرناک هستند افزود: برای دوبانده شدن جاده نوق ۳ پیمانکار در حال کار هستند و بزرگترین پروژه جاده ای استان کرمان محور نوق- بافق است که عملیات احداث آن به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: این مسیر به طول ۲۸ کیلومتر در عرض ۱۰.۵ کیلومتر است که بزرگترین پروژه استان کرمان محسوب می شود و جوادیه فلاح را به بافق ۲۰۰ کیلومتر نزدیک می کند و تا ۶۰ کیلومتر به بندرعباس نزدیک می کند.

انارکی محمدی در بحث آب شهری هم بیان داشت: شبکه آب شهری رفسنجان فرسوده و ۵۰ ساله است که در حال تعویض هستند و لوله های جدید جایگزین می شود تا مشکل آب برطرف شود.

این نماینده مجلس افزود: بزرگترین پروژه منبع ذخیره آب استان کرمان با ۱۵ هزار متر مکعب در رفسنجان در حال احداث داریم که بیش از نیمی از این پروژه انجام شده و تا ۲۲ بهمن تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

رفسنجان با ۳۱۱ هزار نفر در ۱۱۰ کیلومتری کرمان قرار دارد.

۷۴۳۳ / ۵۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید کرمان رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی عصر پنج شنبه در بازدید سرزده از یکی از واحدهای تولیدی سرآمد در عرصه صنعت و استاندارد، واحدهای تولیدی را در زمان تحریم ظالمانه امپریالیسم جهانی، جهادگران عرصه صنعت و استاندارد عنوان کرد.

مدیرکل استاندارد استان البرز بیان کرد: این جهادگران با سخت کوشی و خوداتکایی به دانش بومی و پژوهشگران و محققان داخلی، صنایع کشور را با استانداردهای روز دنیا همگام می‌کنند و در خط مقدم ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به مشتری قرار دارند.

وی مطرح کرد: انجام ارزیابی و بازرسی کارشناسی با دقت حداکثری، تحلیل نقاط ضعف و قوت و همچنین شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها در تولید فرآورده‌های باکیفیت منجر به تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال ۱۴۰۳ خواهد شد.

مدیرکل استاندارد استان البرز خاطرنشان کرد: شعارهای انتخابی مقام معظم رهبری همیشه نصب العین مدیران اجرایی بوده و شعار امسال نیز با توجه به ویژگی‌های ذاتی آن و ارتباط ویژه با تولید، مصباح الهدی صنعت و استاندارد است.

کد خبر 6082132

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • تعویق مجدد افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان
  • جیرفت بیشترین بارش استان کرمان را به خود اختصاص داد
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • اختصاص بخشی از اراضی خارج از حریم رفسنجان به نهضت ملی مسکن
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی الزامی شد