Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:24:00 GMT

بهره برداری از ۱۰ طرح هادی روستایی در بروجرد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۰۸۰۹

بهره برداری از ۱۰ طرح هادی روستایی در بروجرد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طرح هادی روستاهای طنجور و قایدطاهر به نمایندگی از دیگر طرح به بهره برداری می رسند. 

سید حسین ریاضتی افزود: این طرح ها شامل  اجرای دیوار حایل و زیرسازی معبر، سنگ فرش و آسفالت به طول ۷۰ هزار متر مربع و زیرسازی ۲۰هزار متربع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۲ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان اعتبار از منابع ملی هزینه شده  است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی درحال حاضر ۴۳ درصد روستاها معادل ۸۵ درصد جمعیت روستایی شهرستان از طرح هادی برخوردار هستند.

ریاضتی ادامه داد: این شهرستان با ۱۸۶ روستا دارای حدود ۲۲ هزار واحد مسکونی بوده که از این تعداد ۳۴ درصد در روستاهای ۲ بخش مرکزی واشترینان دارای سند مالکیت هستند.

وی گفت: ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی فاقد سند مالکیت بوده که طرح سند دارنمودن آن‌ها با همکاری اداره ثبت واسناد بروجرد در حال اجرا است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد افزود: حدود ۸۴ درصد واحدهای مسکن روستایی بعد از زلزله سال ۸۵ تبدیل به احسن شده اند که از متوسط کشوری مطلوب است.

۶۰۵۲/۷۲۷۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح هفته دولت کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حامد کیخسروی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهارکرد: سال گذشته بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سطح روستا‌های استان اردبیل مقاوم سازی شد.
وی افزود: امسال ۷ هزار ۵۰۰ واحد سهمیه مسکن روستایی در استان اردبیل با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل تصریح کرد: مبلغ تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان است که بازپرداخت آن در قالب بلند مدت است.

دیگر خبرها

  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • ۲هزار مسکن فرسوده روستایی قم نوسازی می‌شود
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد