Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علیرضا فغانی، داور فوتبال گفت: من هم مانند سایر داوران اشتباهاتی در لیگ هجدهم داشتم، اما با توجه به اینکه میانگین نمراتم بالا بود، توانستم عنوان بهترین داور فصل را به خودم اختصاص دهم. تاریخ انتشار: 10:20 - 03 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۴۱۴۲

علیرضا فغانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص انتخابش به عنوان برترین داور لیگ هجدهم اظهار داشت: از انتخابم به عنوان برترین داور لیگ هجدهم خیلی خوشحالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از برگزار کنندگان این مراسم تشکر می‌کنم که باعث ایجاد انگیزه بین اهالی فوتبال و داوری می‌شوند.

وی ادامه داد: من هم مانند سایر داوران اشتباهاتی در لیگ هجدهم داشتم، اما با توجه به اینکه میانگین نمراتم بالا بود، توانستم این عنوان را به خودم اختصاص دهم. البته بین داوران در فوتبال ایران فاصله‌های زیادی وجود ندارد.

داور لیگ برتر درباره اینکه آیا از عملکردش در لیگ هجدهم راضی بود یا خیر، گفت: در بازی های فصل گذشته، هم قضاوت خوب داشتم و هم قضاوت بد. سعی می کنم در لیگ نوزدهم اشتباهات گذشته را تکرار نکنم. از سوی دیگر، اعتراض به داوری در سال‌های گذشته بوده و امسال هم قطعا وجود خواهد داشت.

فغانی درباره احتمال حذف داوران پشت دروازه تصریح کرد: اگر به صورت رسمی از طرف کمیته داوران این موضوع ابلاغ شود، بهتر می‌توان در خصوص حذف داوران پشت دروازه اظهار نظر کرد. 

وی در پایان در خصوص اینکه چه زمانی از VAR یا همان کمک داور ویدئویی در لیگ برتر استفاده می‌شود، توضیح داد: هر زمان که پروسه مربوط به VAR نهایی شود، این موضوع نهایی خواهد شد. حضور VAR می‌تواند به بهبود عملکرد داوری در ایران کمک کند. به هر حال قوانین جدید در جهت بهبود کیفیت و شرایط فوتبال است، همان‎طور که در لیگ‎های مطرح دنیا این کار صورت گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علیرضا فغانی لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید قرار گرفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد تا یک هفته بسیار دشوار را پشت سر گذاشته باشد.

این نتیجه در حالی برای شاگردان ژاوی رقم خورد که آنها معتقد بودند گل سالمی که لامین یامال به ثمر رسانده و از روی خط دروازه عبور کرده بود به اشتباه از سوی داور وسط و کمک داور ویدیویی اعلام نشده است. آنها همچنین به پنالتی اعلام شده در سر برخورد کوبارسی با واسکز اعتراض داشتند.

با این حال لالیگا اعلام کرد که داوری این دیدار مشکل خاصی نداشته و نمره قبولی را گرفته است و همین موضوع باعث عصبانیت مدیران بارسا شد و حالا RAC1 خبر داده است که آنها تصمیم‌شان را برای شکایت رسمی از اتفاقاتی که در جریان الکلاسیکو رخ داد گرفته‌اند.

مدیران بارسا با این شکایت در واقع از کمیته داوران خواسته‌اند که تمامی تصاویر و همچنین فایل‌های صوتی صحبت‌های مطرح شده بین داوران و همچنین کمک داور ویدیویی را در اختیار آنها قرار دهد.

دیگر خبرها

  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • جنگ بیانیه‌ها در انگلیس: فارست کوتاه نمی‌آید
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد