Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

روزنامه الوطن قطر در نسخه چاپی امروز خود (یکشنبه) با انتشار گزارشی بلند درباره  دیدارهای هفته نخست فصل جدید لیگ ستارگان با اشاره به تساوی یک - یک تیم السیلیه برابر الخور و گلزنی کریم انصاری‌فرد نوشت: السیلیه در این بازی به دنبال تثبیت چهره فصل گذشته خود بود که توانست با قرار گرفتن در رده سوم جدول سهمیه آسیایی کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار این تیم در فصل جاری بسیار دشوار خواهد بود و با توجه به نخستین تجربه آسیایی‌اش حضوری قدرتمند در لیگ ستارگان را جستجو می‌کند.

در ادامه این مطلب روزنامه الوطن آمده است: بهترین عملکرد را در میان بازیکنان تیم السیلیه کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی به نمایش گذاشت. او به عنوان یک مهاجم نیاز به کمک دیگر همبازیانش دارد. در حالی که انصاری‌فرد در بازی برابر الخور به دیگر بازیکنان تیم السیلیه کمک کرد. البته دیگر بازیکنان خارجی تیم السیلیه نتوانستند در این بازی ارزش‌های خود ا آشکار کنند.

سامی طرابطسی، سرمربی تونسی السیلیه نیز پیش از این کریم انصاری‌فرد را سوپر بازیکن تیمش در هفته نخست لیگ ستارگان قطر نامید.

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: کریم انصاری فرد لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی کریم باقری با هاشم بیک زاده / فیلم

حضور جمعی از پیشکسوتان فوتبال ایران در بازی نمادین بین تیم های رسانه ورزش‌ و یاران آب پرور.

دانلود (6.2MB)

دیگر خبرها

  • اعتراض روزنامه شهرداری تهران به حس «نوع‌دوستی» به زباله‌گردها؛ آن‌ها بیچاره نیستند، درآمد‌های چند ده میلیونی دارند
  • مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد ( عکس )
  • شروع ستاره لژیونر با توپ پُر در جام ملت‌ها
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • شوخی کریم باقری با هاشم بیک زاده / فیلم
  • قهرمانان غیرمنتظره: چه کسی باور می‌کرد!
  • تقابل لژیونر جوان ایران و آلمیدا (عکس)
  • روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد
  • طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا