Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: ۹۲۸ پروژه با ۶ هزار و ۷۴۵ میلیون تومان اعتبار در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد. ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عبدالمحمد زاهدی صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان قزوین با اشاره به پروژه‌های هفته دولت امسال قزوین گفت: با بهره‌برداری از این تعداد پروژه  اشتغال مستقیم 3 هزار و 555 شغل و غیر مستقیم 6 هزار و 244 در استان قزوین تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین گفت: در پروژه‌های افتتاحیه در بخش دروستایی و فعالیت‌های دهیاری‌های استان قزوین بیش از 237 پروژه داشتیم که با حدود 47 میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

زاهدی خاطرنشان کرد: شهرداری‌های ما نیز علی رغم همه مشکلاتی که در طی سالیان گذشته در استان قزوین داشتند و با کاهش جدی درآمدهایشان در استان قزوین 12 پروژه با اعتبار 61 میلیارد تومان را اجرایی و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رساند.

وی تصریح کرد: در حوزه امور زیربنایی و عمرانی بیش از 797 پروژه در هفته دولت امسال در قزوین به بهره برداری می‌رسد که برای اجرای این پروژه‌ها 2 هزار و 242 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

284 پروژه همزمان با هفته دولت در روستاهای یزد افتتاح می‌شود502 پروژه با اعتبار 965 میلیارد تومان در لرستان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شودپروژه‌های عمرانی شهرستان عسلویه با حضور استاندار بوشهر افتتاح شد

استاندار قزوین گفت: در حوزه امور اقتصادی مجموعا در استان 91 پروژه با اعتبار 3 هزار و 781 میلیارد تومان قابل بهره‌برداری است.

زاهدی همچنین از اجرای پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی در استان خبر داد و اظهار داشت: در این بخش نیز 40 پروژه با 72 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیران با زبان تریبون با یکدیگر صحبت نکنند

منوچهر حبیبی سرپرست معاون استاندار قزوین نیز در بخش دیگری از این نشست خبری با اشاره به سالروز شهادت شهید رجایی، فرزند رشید استان قزوین افزود: مهم‌ترین فعالیت سیاسی پیش رو در کشور انتخابات است که کمیته‌های مسئول راه اندازی شدند و تحرکات کاندیداها به شدت زیر ذره بین است.

وی بیان کرد: در حوزه دخالت مدیران در انتخابات با شدت در حال پیگیری هستیم و اجازه نمی‌دهیم رای مردم جا به جا شود.

معاون استاندار قزوین گفت: سال گذشته 19 هزار نفر برای شرکت در پیاده روی اربعین ثبت نام کردند و پیش بینی می کنیم این رقم تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کند و باید برای این زمینه برنامه‌ریزی های مناسب انجام شود.

حبیبی خاطرنشان کرد: مدیران باید همراه و همکار باشند و حق ندارند از طریق تریبون ها با یکدیگر مجادله کنند و این تذکر از سوی استاندار به مدیران داده شده است.

انتهای پیام/ ت

R41364/P/S6,63/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴

تین نیوز

شهردار رشت، با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی پروژه های تقاطع غیر همسطح، گفت: با دستور استاندار گیلان و تلاش شبانه روزی پیمانکاران اقدام به اتمام ۱۵ تا ۱۸ ماهه این پروژه ها خواهیم کرد و چهار تقاطع از پنج تقاطع را تا شب عید ۱۴۰۴ به اتمام می رسانیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رحیم شوقی در حاشیه بازدید استاندار گیلان از فرآیند احداث همزمان پنج پروژه تقاطع غیر همسطح شهر رشت از جمله میدان نیروی دریایی، میدان امام حسین(ع)، بلوار آیت الله رودباری، خیابان باهنر و بلوار حمیدیان، با اشاره به آغاز این پروژه ها از حدود پنج ماه گذشته، اظهار کرد: امروز در هر نقطه از شهر رشت یک پروژه در دست اجراست.

شوقی با بیان اینکه علاوه بر تقاطع های غیر همسطح، احداث پارک جنگلی ۴۵۰ هکتاری، سرویس های بهداشتی محلات، مرمت ساختمان ساعت شهرداری و... در حال انجام است، افزود: پروژه های تقاطع غیر همسطح دارای متوسط پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد بوده و سرعت قابل قبولی دارد و بعضا از برنامه زمان بندی جلوتر هستند.

وی مهلت احداث تقاطع ها را ۱۸ تا ۲۴ ماهه دانست و تاکید کرد: با دستور استاندار گیلان و تلاش شبانه روزی پیمانکاران اقدام به اتمام ۱۵ تا ۱۸ ماهه این پروژه ها خواهیم کرد و چهار تقاطع از پنج تقاطع را تا شب عید ۱۴۰۴ به اتمام می رسانیم.

شوقی با اشاره به آغاز پروژه لایروبی رودخانه های رشت، عنوان کرد: بارش برف موجب آسیب دیدگی آسفالت معابر شده و لذا تا پایان فصل بهار اقدام به ترمیم آسفالت خواهیم کرد، زیرا کارخانه آسفالت شهرداری پس از دو ماه تعطیلی، مجددا فعال شده و از ظرفیت پیمانکار بخش خصوصی نیز استفاده می کنیم.

وی ۶۰ درصد خدمات شهری را الکترونیکی و هوشمند دانست و عنوان کرد: به زودی فرایند صدور پروانه ساختمانی نیز الکترونیکی خواهد شد.

شهردار رشت با بیان اینکه بازگشایی معابر جدید را در دستور کار داریم، تصریح کرد: برای بازگشایی محدوده سرگل تا سعدی باید اقدام به خریداری ۱۰۰ ملک می کردیم که فقط ۱۴ ملک باقی مانده و کار تملک تا پایان فصل بهار انجام می شود.

وی با اشاره به نقش پروژه ۴.۲ کیلومتری ژ۵ (محدوده هلال احمر انزلی تا پل پستک و پیربازار) در کاهش ترافیک ورودی رشت، خاطرنشان کرد: این پروژه ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۱۵۰ متر را بازگشایی کردیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی