Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسابقه تلویزیونی «میدون» به تهیه‌کنندگی سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی به زودی روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت. 

«میدون» یک رقابت تلویزیونی استعدادیابی شغلی است که با هدف مشاوره و حمایت از کسب‌ و کارهای برتر نوپا، طراحی شده و با حضور ۴ داور متخصص و فعال در حوزه کسب و کار نوین پخش خود را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل نخست «میدون» در ۲۶ قسمت و به صورت ۲ روز در هفته روانه آنتن خواهد شد.

دکتر مینا مهرنوش؛ عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، مدیرعامل چندین شتاب دهنده و مرکز استعدادیابی و خلاقیت کسب و کار، دکتر علیرضا یونچی؛ عضو مجمع عالی واردات، دکتر پرویز کرمی؛ دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و دکتر امیرحسین اسدی، مدیرعامل چندین شتاب دهنده و استارت آپ، تیم داوری نخستین دوره از مسابقه بزرگ تلویزیونی «میدون» را تشکیل می‌دهند.

در این برنامه که اکنون پیش‌تولید خود را سپری کرده است، ۳ شرکت کننده راه یافته به هر قسمت به ارائه طرح خود خواهند پرداخت و کارآفرین برتر هر شب با نظر داوران و جمعی از دانشجویان نخبه ایرانی انتخاب خواهد شد. در انتهای هر هفته با رأی مخاطبان، "کارآفرین برگزیده" از میان نفرات برتر هر قسمت انتخاب شده و تا سقف ۱ میلیارد تومان وام برای تبدیل طرح منتخب به کار صنعتی به ایشان اختصاص خواهد یافت.

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1292845

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شبکه سه سیما برنامه عصر جدید تلویزیون مسابقه تلویزیونی ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال دونالد ترامپ سینمای ایران ایران و آمریکا استان البرز آندره استراماچونی استان کردستان سازمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید

مدیرعامل جدید شركت پارس خودرو به همراه تنی چند از معاونین و مدیران این شركت در نخستین روزهای سال ١٤٠٣ از خطوط تولید و تلاش گران پارس خودرو بازدید كرد.

عبدالله سلطانی، مدیرعامل پارس خودرو ضمن بازدید از سالن‌های تولیدی این شرکت و بررسی روند فعالیت‌های بهبود فنی در خطوط تولید با کارگران و متخصصینی که در ایام نوروز نیز فعال هستند، گفتگو کرد.

سلطانی در این دیدار نوروزی ضمن تبریک سال نو به تلاشگران پارس خودرو با اشاره به پتانسیل‌های بالای این شرکت در حوزه منابع انسانی و به ویژه زیرساخت‌های فنی گفت: قطعا یکی از مهمترین ابزار‌های توسعه در هر سازمان زیرساخت‌های مناسب است که خوشبختانه در پارس خودرو این مهم وجود دارد و با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم سال ١٤٠٣ برای این شرکت سالی متفاوت باشد.

سلطانی در میان کارگران و کارشناسان پارس خودرو خاطرنشان کرد: باید بتوانیم با استفاده از استراتژی‌های درست از ظرفیت‌های خالی در پارس خودرو بهره ببریم که توسعه محصول بدون شک یکی از مهمترین اهداف برای رسیدن به این مهم است.

مدیرعامل پارس خودرو در پایان این دیدار گفت: اقداماتی از قبل انجام شده و برنامه‌هایی نیز بر اساس سیاست‌های کلان گروه خودروسازی سایپا طرح ریزی شده که در مجموع امیدوارم با اجرای آن آینده خوبی در انتظار پارس خودرو باشد.

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • افشاگری داور مسابقه از پیشنهاد رشوه
  • تغییرات در کادر فنی نفت آبادان: نفتی‌ها با کادری جدید به دنبال بقا در لیگ برتر
  • «قصه‌های ریرا» برای خردسالان
  • قسمت دوم و سوم فیلم‌های کمدی چه سرانجامی داشته‌اند؟
  • بازدید مدیرعامل پارس خودرو از خطوط تولید
  • دقیقی به دنبال رکوردشکنی در سال جدید
  • ماجرای هشدار برای کبرا۱۱ و حرکت‌های عجیب بهمن هاشمی