Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@01:59:58 GMT

۲۵ میلیون دلار آبزیان از شلمچه به عراق صادر شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۰۹۸۰

۲۵ میلیون دلار آبزیان از شلمچه به عراق صادر شد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند سیدعلی موسوی روز یکشنبه اظهار داشت: آبزیان از طریق پایانه صادراتی آبزیان در مرز شلمچه به کشور عراق صادر شده است.

وی همچنین افزود: تعامل تخصصی اتاق های بازرگانی آبادان و خرمشهر با اتاق بازرگانی،صنایع و سرمایه گذاری استان بصره و برگزاری نمایشگاه ها و همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند در این استان می تواند باعث افزایش تعاملات دو کشور در حوزه اقتصادی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی با اشاره به ابلاغ کد وارداتی شلمچه از سوی گمرک جهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: اقدامات لازم توسط سازمان منطقه آزاد اروند در این خصوص انجام شده است.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه همچنین حل مشکلات صادرکنندگان از مرز تجاری شلمچه را مستلزم تعامل بهتر گمرک شلمچه ایران و عراق دانست.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع است. 
 این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت های مناسب نظیر حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

از ابتدای امسال تا پایان تیرماه سه هزار میلیارد ریال در منطقه آزاد اروند سرمایه گذاری شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۱ درصد افزایش دارد.

۷۱۰۴/۶۰۶۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اسلامی ایران دلار روابط عمومی عراق گمرک قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ ابراهیمی، هدف از این دیدار را قدرشناسی از این مادر شهیدان در پرورش فرزندانی انقلابی بیان کرد وگفت: علاوه بر تقدیم فرزندان خود به انقلاب اسلامی، در زمره خیران مدرسه ساز نیز قرار گرفته اند و منزل خود را وقف مدرسه سازی کرد تا با فروش آن مدرسه‌ای در شهرستان ساخته شود.
وی افزود: این مادر شهید با ایثار و ازخودگذشتگی، بازهم ثابت کرد که خانواده‌های شهدا همیشه در صحنه حضور دارند و پشتیبان این انقلاب هستند.
شهید محمدعلی یزدان، سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس در منطقه شلمچه و شهید مهدی یزدان، سال ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات گاز ایران به عراق
  • بورس سرخپوش شد، سکه آمپر چسپاند؛ آیا سفر مردم بی تاثیر از دلار آزاد است؟
  • ۲۰ تن‌ ماهی قزل‌آلا از لرستان به خارج از کشور صادر شد
  • صادرات ۷۵ تن خوراک آبزیان از لرستان به عراق
  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • سرمایه گذاری هلدینگ گردشگری در سواحل رود ارس درماکو
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان