Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با هفته دولت ۲۱ پروژه عمرانی این نهاد با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، «سجاد صنعتی‌منفرد» صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دولت امسال پروژه های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان شامل اجرای طرح هادی روستایی و بازسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، این پروژه ها شامل 16 پروژه اجرای طرح هادی در شهرستان‌های زنجان، ابهر، ایجرود، خدابنده و طارم است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، توان‌های بالقوه فرهنگی، تاریخی و اجتماعی نواحی روستایی، باید به تقویت بنیان‌های اقتصادی مناطق روستایی توجه ویژه کرد.

 

صنعتی‌منفرد به افتتاح واحدهای مسکونی مقاوم‌سازی شده روستایی در سطح شهرستان‌های این استان در هفته دولت اشاره کرد و افزود: افتتاح 10 هزار و 327 مین واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده روستای مسگر خدابنده، افتتاح 9 هزار و 59 مین واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده روستای حصار زنجان، افتتاح 4 هزار و 564 مین واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده روستای پیرسقای ابهر و ... بخشی از واحدهای مسکونی است که  در این ایام افتتاح خواهد شد.

 

وی ادامه داد: اولویت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، توجه به مقاوم‌سازی مسکن روستائیان است که تسهیلات مقاوم‌سازی و بهسازی مسکن همسو با اهدافی چون احداث مسکن مقاوم و با دوام روستایی، تلاش در حفظ هویت معماری بومی مسکن روستایی، تامین مسکن متناسب با نیاز روستائیان، حفظ هویت و سیمای عمومی روستاها، تلاش در بهینه‌سازی مصرف انرژی در مسکن روستایی و ترویج فرهنگ بیمه به روستائیان پرداخت می‌شود.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دولت روز جهانی مسجد عید غدیر شبستان یزد شیراز مراسم عمامه گذاری روز جهانی مساجد مساجد اردبیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان پروژه های هفته دولت طرح های هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مردم حل‌کننده مشکلات است

ایسنا/زنجان امام جمعه زنجان گفت: اگر از توانمندی و استعداد مردم در رشد اقتصادی بهره گرفته شود بسیاری از مشکلات این حوزه حل می‌شود. 

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه ۱۰ فروردین ماه) در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان، با اشاره به مناسبت‌های پیشرو، اظهار کرد: دهم فروردین ۱۳۴۰ آیت‌‏الله‌العظمی بروجردی به ملکوت اعلی پیوست. حضور ایشان بر مسند زعامت حوزه‌ علمیه مانع اجرای نقشه‏‌های خائنانه‌ رژیم پهلوی بود. 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه حرمت و اعمال شب‌ قدر حفظ شود، افزود: یازدهم فروردین سال‌روز ضربت خوردن حضرت علی (ع) است. گاهی بشر جاهل تصمیماتی می‌گیرد که عوارض آن تا سال‌های طولانی باقی می‌ماند؛ گاهی یک تصمیم می‌تواند تا قرن‌ها تاثیرگذار باشد. 

خاتمی با بیان این که یازدهم فروردین‌ماه روز نهج‌البلاغه است، ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی، انتظار می‌رفت به نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه توجه بیشتری شود. باید این دو کتاب ارزشمند سرلوحه امور باشد.

امام جمعه زنجان با اشاره به روز جمهوری اسلامی، تشریح کرد: جمهوری اسلامی جامعه را در چارچوب قوانین اسلامی قرار می‌دهد. انقلاب، انقلاب اسلامی است. اسلام پایه و همه محتوای انقلاب است. 

وی متذکر شد: در هر عرصه‌ای که مردم حضور پیدا کردند به موفقیت دست یافتیم؛ باید از ظرفیت مردم بهره‌مند شویم. 

خطیب نماز جمعه زنجان با اشاره به شعار سال، خاطرنشان کرد: اقتصاد چالش اصلی جامعه است. همه چیز به تحریم برنمی‌گردد و بخشی از عوامل عقب‌ماندگی اقتصاد به عوامل داخلی و خارجی برمی‌گردد.

خاتمی تاکید کرد: رشد اقتصادی با تقویت تولید و با نقش‌آفرینی مردم اتفاق می‌افتد؛ اگر از توانمندی و استعداد مردم در رشد اقتصادی بهره گرفته شود، بسیاری از مشکلات این حوزه حل می‌شود. حضور مردم در همه مسائل حل‌کننده مشکلات است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هیچ پروژه نیمه تعطیلی در شیراز وجود ندارد
  • حضور مردم حل‌کننده مشکلات است
  • ساخت ۲۱ هزار مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان
  • اولویت امسال دولت واگذاری پروژه‌های مسکونی به مردم است
  • احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی تا بهمن سال ۱۴۰۳ در شهرک جوانان
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • تحویل ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا سه ماه آینده درسیستان و بلوچستان
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش و مشارکت های مردمی است
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی