Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمی گفت: اگر در سال رونق تولید، بحث از تولید و اشتغال می کنیم، باید بدانیم که بستر تحقق رونق تولید، ایجاد امنیت روحی و روانی و تأمین سلامت اجتماعی در ابعاد گوناگون است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، «محمد قاسمی» در همایش روز پزشک بیان کرد: جامعه پزشکی، جامعه نخبه کشور محسوب شده و از سرمایه های عظیم اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و سلامت و حیات همه ما به این قشر ارزشمند وابسته و ارج نهادن به آنان وظیفه همه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: با وجود همه مسائل و مشکلاتی که همه اقشار جامعه درگیر آن هستند، آنچه که ما در سال های اخیر شاهد آن بوده‌ایم دل سوزی ها و تلاش های خستگی ناپذیر این قشر فرهیخته بوده است.

 

وی عنوان کرد: بنای دستگاه قضایی استان تعامل سازنده و قانونی در تمامی زمینه ها است و در سال های اخیر تعامل بسیار خوبی بین جامعه پزشکی و دستگاه قضایی استان بوده و به خاطر حساسیت هایی که در این قشر وجود دارد باید تلاش کنیم که این تعاملات دوسویه افزایش یابد.

 

قاسمی تأکید کرد: وظیفه دستگاه قضایی، ایجاد امنیت روحی و روانی و وظیفه جامعه پزشکی هم تأمین سلامت اجتماعی است که این ۲ باید در  مسیر  وظایف ذاتی خود به درستی ایفای نقش کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر دستگاه قضایی و جامعه پزشکی کشور بتوانند در کنار هم به وظایفی که قانونگذار، شرع و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر دوش آنان نهاده است با جدیت و دقت عمل کنند بدون شک جامعه ای سالم و پیشرو خواهیم داشت.

 

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اعلام کرد: اگر در سال رونق تولید، بحث از تولید و اشتغال می کنیم، باید بدانیم که بستر تحقق رونق تولید، ایجاد امنیت روحی و روانی و تأمین سلامت اجتماعی در ابعاد گوناگون است.

 

وی گفت: مشکلات همیشه وجود داشته و بخشی از این مشکلات ممکن است نتیجه کار روزانه همه ما باشد اما آنچه که مهم است، تلاش مضاعف و خستگی ناپذیر با همه مشکلات موجود برای رسیدن به اهداف و رسالتی است که بر عهده داریم.

 

قاسمی یادآور شد: دستگاه قضایی استان از اهمیت تأمین امنیت روانی جامعه پزشکی برای ادامه فعالیت آنان به خوبی آگاه است، از این رو وظیفه خود می داند که از همه ظرفیت های قانونی برای حمایت های قضایی از این قشر پرتوان و ارزشمند استفاده کند.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دولت روز جهانی مسجد عید غدیر شبستان یزد شیراز مراسم عمامه گذاری روز جهانی مساجد مساجد اردبیل رونق تولید دادستان قزوین روز پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید

 نمایندگان سازمان های مردم نهاد شهرستان زرند به اتفاق رییس اداره بهزیستی و ورزش و جوانان و هلال احمر با فرماندار زرند دیدار کردند.

سید رضا حسینی نژاد، فرماندار شهرستان زرند در این جلسه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید، گفت: نگاه سمن ها باید نگاه رشد، تعالی، تثبیت و تکثیر باشد و پس از یک سال از فعالیت در میان جامعه، افراد زیادی را مانند خود تکثیر داده و فعال کنند و راه را برای حضور جوانان دیگر و نقش آفرینی آن ها هموار کنند.

وی همچنین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نامگذاری سال افزود: اگر مردم در تولید مشارکت داشته باشند، می توانند برای اقتصاد خانواده و شهرستان، مفید باشند.

فرماندار زرند تصریح کرد: ما شاهد خلاقیت نوجوانان و جوانان زرندی در عرصه های تولیدی در بخش کشاورزی، دامپروری و صنعت هستیم و سازمان های مردم نهاد باید با شناسایی و حمایت خود، زمینه حضور این قشر خلاق را در فعالیت های تولیدی و اقتصادی شهر فراهم آورند و فرمانداری در کنار ادارات متولی، بستر لازم برای رونق کسب و کارهای جدید و نوآورانه برای این قشر را فراهم می آورد. 

 حسن زاده، نماینده تشکل های مردم نهاد شهرستان زرند با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، ظرفیت های موجود و برنامه های پیش رو گفت: خوشبختانه رویکرد مدیریت شهری به ویژه فرماندار شهرستان، حمایت از جوانان و تشکل هایی مردم نهاد است و این تشکل ها و سمن ها با توانمندی که دارند می‌توانند کمک حال سیستم های اجرایی شهرستان باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اورژانس اردبیل در طرح سلامت نوروزی سه هزار و ۳۲۱ ماموریت انجام داد
  • بستر‌های مشارکت مردم در جهش تولید فراهم می‌شود
  • کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • کمیته امنیت روانی استان در دادستانی تشکیل می‌شود
  • دادسرای اردبیل کمیته امنیت روانی استان تشکیل می‌دهد
  • کمیته امنیت روانی استان اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • اجرای طرح ساماندهی مساجد و بکارگیری ائمه جماعات در محلات
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید